• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم / موسوی به ایران تعلق خاطر ندارد

  • کد خبر : 42865
  • 10 آگوست 2022 - 9:45
واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم / موسوی به ایران تعلق خاطر ندارد

میرحسین موسوی پس از مدت‌ها دست به قلم شده و برای کتابی، مقدمه‌ای نوشته که سرشار از اهانت‌های متعدد است. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم، گفت: امثال موسوی برخلاف ادعاهایی که دارند، هیچ تعلق خاطری به ایران ندارند.

علت توهین میرحسین موسوی به شهدای نیروی قدس و مدافعان حرم چیست؟

«میرحسین موسوی» که به علت فتنه‌انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران و زمینه‌سازی برای براندازی انقلاب، مورد خشم مردم است و به همین دلیل، تحت تدابیر حفاظتی قرار داشته است، پس از مدت‌ها دست به قلم شده و برای کتابی، مقدمه‌ای نوشته که سرشار از اهانت‌های متعدد است.

طبق اصل ۱۵۴ قانون اساسی، جمهوری اسلامی ایران موظف است از «مبارزه حق‌طلبانه مستضعفان در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان، حمایت کند» و معلوم نیست موسوی که زمانی از قانون‌گرایی دم می‌زد، چرا به اتخاذ موضعی در تضاد با قانون اساسی کشور روی آورده است.

لحن این مقدمه موهن که در کانال وابسته به یک سایت ضد انقلاب منتشر شده، به بیانیه‌های گروهک‌های تروریستی معاند شباهت‌های فراوانی دارد به‌گونه‌ای که اگر نام موسوی از روی آن برداشته می‌شد با بیانیه‌های آنها تفاوت چندانی ندارد. این رسانه معاند که گفته می‌شود زیر نظر «اردشیر امیرارجمند» مشاور موسوی و رابط گروه برانداز موسوم به «جنبش سبز» با گروهک منافقین در پاریس مدیریت می‌شود، حاوی موضوعات متعددی است که بخشی از آن را اهانت و حمله به رشادت‌های شهدای مدافع حرم و در رأس آنها مضامین وصیت‌نامه سپهبد شهید، سردار حاج قاسم سلیمانی و هجمه به مواضع و اقدامات سردار سرلشگر حاج حسین همدانی، فرمانده شهید مدافعان حرم در سوریه تشکیل می‌دهد.

در تیتر این مطلب، از دستاوردهای نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت و پیروزی‌های آن تحت فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی، تحت عنوان «جرائم ننگین حکومت در منطقه» نام برده شده است که مشابه اصطلاحاتی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی منافقین در بیانیه‌های خود علیه انقلاب و نظام استفاده می‌کند.

وی در این مطلب، با پیوند زدن فتنه ۸۸ با جنبش‌های برخاسته از بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، ادعا کرده است: «حاکمیت، نام بهار عربى را به بیدارى اسلامى تغییر داد تا حرکت معطوف به آزادى و عدالت ملت‌هاى به ستوه آمده از دیکتاتورى و گرسنگى و فقر و بى‌عدالتى و مجالس قلابى را از حقیقتش خالى کند.»

واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در واکنش به توهین میرحسین موسوی به مدافعان حرم، بیان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند، این آقایان در بهترین حالت باید پوتین سربازان داعش را در سربازخانه داعش واکس می‌زدند.

مدافعان حرم بودند که اجازه ندادند حریم کشور دچار آسیب شود، افرادی چون میرحسین موسوی نمی‌دانند عمق استراتژیک کشور چیست و زمانی که هیچ تحلیلی در این زمینه ندارند، برای چه اظهار نظر می‌کنند؟

آیا این افراد نمی‌دانند که هر کشوری عمق استراتژیک دارد و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران کجاست؟

حمایت میرحسین موسوی از داعش

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت میرحسین موسوی از داعش، گفت: آیا این افراد اعترافات مقامات آمریکایی را نخوانده یا نشنیدند که به صراحت اعلام کردند ما داعش را برای مقابله با ایران ایجاد کردیم؟ آیا آنان یادشان رفته است که هیلاری کلینتون به صراحت اعلام کرد که داعش را خودمان ساختیم؟

موسوی به ایران تعلق خاطر ندارد

سلیمی تاکید کرد: امثال موسوی با طرح این مباحث نشان دادند که بر خلاف ادعاهایی که دارند، هیچ علاقه و تعلق خاطری به ایران ندارند و وطن پرستی برای آنان هیچ جایگاهی ندارد.

اصلاح طلبان در اتاق‌های دربسته خود می‌گویند که در انتخابات ۸۸ تقلب نشده است اما هنوز حاضر نیستند که به صورت علنی اعتراف کنند که هیچ تقلبی در کار نبوده است. طرح مسئله تقلب در انتخابات ۸۸، یک رمز آشوب در کشور برای اجرای پروژه آمریکایی بود.

اصلاح طلبان نباید در برابر این بیانیه تند موسوی سکوت کنند

وی در پایان تاکید کرد: اصلاح طلبان نباید در برابر این بیانیه تند موسوی سکوت کنند، و حتماً باید در برابر بیانیه تند موسوی موضع بگیرند، چرا که وی به مدافعان حرم توهین کرده است و این موضوع ربطی به مسائل حزبی و جناحی ندارد و مربوط به کیان کشور است. اصلاح طلبان باید هر چه زودتر مواضع خود را به صورت شفاف و روشن در مقابل این بیانیه مطرح کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.