• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
17

شهاب حسینی ازدواج کرد+عکس

  • کد خبر : 43318
  • 18 سپتامبر 2022 - 11:43
شهاب حسینی ازدواج کرد+عکس

شهاب حسینی ازدواج کرد او که مدتی بود از همسر اولش پریچهر قنبری جدا شده است، برای بار دوم با ساناز ارجمند ازدواج کرده است.

 شهاب حسینی ازدواج کرد

شهاب حسینی سوپراستار سینما که به تازگی با ساناز ارجمند ازدواج کرده است در اکران مردمی فیلم شین، برای اولین بار با همسر دومش حضور پیدا کرد. این زندگی جدید که در اول راه است بسیار جنجال آفرین شده است او با یک هنرمند در عرصه عکاسی و از کارمندان خود ازدواج کرده است که ۱۷ سال از او کوچکتر است.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی

ساناز ارجمند سال ۱۳۶۹ در مشهد است و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد.

شروع همکاری و آشنایی او با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد.و بعد به استخدام شرکت «سون اسکای» شهاب حسینی درآمد.

شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران ، بازیگر ، مجری و گوینده فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند او بازیگری را از سال ۱۳۷۱ وقتی ۱۹ ساله بود با حضور در کلاس های استاد سمندریان شروع کرد و ظرف یکسال تمرینات مختلفی برای دستیابی به فنون بازیگری انجام داد. شهاب حسینی بازیگر را بصورت جدی از سال ۱۳۷۴ با تئاتر آغاز کرد و از سال ۱۳۷۷ بعنوان گوینده و بازیگر نمایشنامه های طنز وارد رادیو شد. سال ۱۳۷۷ از طریق کامران ملک مطیعی و نادر سلیمانی به تلویزیون معرفی شد و توانست با اولین برنامه بنام اکسیژن چهره اش را شناخته تر کند واز سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۷ ساله بود با سریال پس از باران وارد بازیگری شد تا اینکه سال ۱۳۸۰ در سریال پلیس جوان بازی درخشانی از خود نشان داد.

شهرت او اما از سال ۱۳۸۲ با سریال تب سرد شروع شد و با سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا در سال ۱۳۸۵ به اوج دیده شدن رسید با فیلم رخساره سال ۱۳۸۰ وارد پرده سینما شد تا اینکه سال ۱۳۸۷ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را برای بازی در فیلم سوپر استار گرفت. در عرصه بین المللی نیز از سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین برنده خرس نقره ای از جشنواره فیلم برلین شد.

و اوج افتخار او گرفتن جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۳۹۴ بود.

ازدواج اول شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با پریچهر قنبری از همکاران خود در تئاتر ازدواج کرد که اولین فرزند ایشان سال ۱۳۸۲ بنام محمد امین متولد شد.در سال ۱۳۹۰ نیز دومین پسر این زوج بنام امیر علی به دنیا آمد.پریچهر قنبری متولد ۴ دی ۱۳۵۹ است و تجربه بازی در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی را دارد.

طلاق بی سر و صدا

در سه سال اخیر، شهاب حسینی و همسرش «پریچهر قنبری» دیگر بصورت مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشده است.و تمام تصاویر مشترک خود را از فضاهای مجازی همدیگر پاک کردند ولی هیچگاه به صورت رسمی در این رابطه صحبت نکردند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.