• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

احمد خاتمی: دشمنان در پی اغتشاش هستند/ دلشان برای آن خانم نسوخته بود / قاطع‌ترین برخورد با سران اغتشاش انجام شود

  • کد خبر : 43387
  • 24 سپتامبر 2022 - 10:38
احمد خاتمی: دشمنان در پی اغتشاش هستند/ دلشان برای آن خانم نسوخته بود / قاطع‌ترین برخورد با سران اغتشاش انجام شود

احمد خاتمی: دشمنان در پی اغتشاش هستند، دنبال سوژه بودند و موفق نشدند؛ تا اینکه این سوژه پیش آمد و سوژه بسیار دندان گیری برای آنان شد و سوار بر موج شدند. دلشان برای آن خانم نسوخته بود بلکه دلشان برای مقابله با نظام و مقابله با شما مردم لک زده بود وعقده گشایی کردند.

آن کس که حریم برای خدا نگه دارد در فتنه‌ها غرق نخواهد شد

آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به خطبه ۱۸۳ نهج البلاغه گفت: آن کس که حریم برای خدا نگه دارد در فتنه‌ها غرق نخواهد شد و در تاریکی‌ها با نور اعتقاد به خدا مسیر درست را پیدا خواهد کرد.خداوند نگهبان (رقیب) شماست، خداوند نیت و فعل آدم را می‌داند و می‌بیند و اگر انسان باورش شود این خصلت بازدارنده از بسیاری از گناهان است.

گاهی رشوه دهنده و رشوه‌گیرنده کاری می‌کنند که دست شیطان را از پشت می‌بندند؛ اما اگر این باور در او باشد که خدا می‌بیند و خدا رقیب و حافظ است، دست به چنین کاری نمی‌زند.

آیت الله خاتمی در فراز دوم خطبه‌های نماز جمعه با اشاره در پیش رو بودن شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اکرم، گفت: گوش پوست و خون ما با محبت عترت عجین است و از این رهگذر صراط مستقیم را یافته‌ایم.

فوت یک هموطن مایه تأسف ما است

وی درباره اغتشاشات اخیر، گفت: فوت یک هموطن مایه تأسف ما است و جای تسلیت به خانواده ایشان و آرزوی صبر برای آنان است.در این قضیه همه مقامات کشور ورود کردند و رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه، رییس قوه مقننه همه وارد شدند و بر پیگیری دقیق این مسأله تأکید کردند و این مسئولان امین نظام هستند و ما به امنای خود کاملا ایمان داریم و مردم هم در این عرصه به قول امنا ایمان دارند و قطعا پیگیری و نتیجه به مردم گفته خواهد شد.

دشمنان در پی اغتشاش هستند

آیت‌لله خاتمی خطاب به ملت گفت: مدتهاست دشمنان در پی اغتشاش هستند، دنبال سوژه بودند و موفق نشدند؛ تا اینکه این سوژه پیش آمد و سوژه بسیار دندان گیری برای آنان شد و سوار بر موج شدند. دلشان برای آن خانم نسوخته بود بلکه دلشان برای مقابله با نظام و مقابله با شما مردم لک زده بود وعقده گشایی کردند.

تنها چیزی که برای این اغتشاش‌گران مطرح نبود همان مسأله این خانم است چون مسئولان به جد در صحنه و پیگیر هستند؛ پس هدفشان مقابله با دین بود و دلیل آن هم سوزاندن قرآن، سوزاندن مسجد و چادر را از سر زن مسلمان کشیدن و کار رضاخانی کردن و این یعنی ضدیت با دین.

این اغتشاشات مقابله با شما مردم بود

آیت الله خاتمی در ادامه دربارره اغتشاشات خطاب به مردم گفت: این اغتشاشات مقابله با شما مردم بود چون پرچمی که نماد اقتدار و عزت شماست را به آتش کشیدند یعنی علیه مردم هستند و بیش از ۶۰ آمبولانس را تخریب کردند و تعدادی را هم سوزاندند. برای چه این آمبولانس‌ها را می سوزانید این آمبولانس ها مال مردم است و شما ضد مردم هستید بانک ها را به آتش کشاندن یعنی اموال مردم را را نابود کردن پس شرمتان باد.

سال ۷۸ و ۸۸ همین اغتشاشات بود وآدمهایشان همین آدمها بودند و شعارهایشان همین شعارها بود، تصریح اما این دفعه مردم همراهی نکردند بلکه نفرینشان هم کردند. پس قصه این اغتشاشات قصه اعتراضات نبوده و نیست اغتشاشاتی که لحظات پایانی خود را می گذراند.

قاطع‌ترین برخورد عبرت‌آموز با سران اغتشاش انجام شود

وی، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روزهای پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آنهایی که صدای ما را می شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.

سران اغتشاش از بیگانه خط می گرفتند

وی افزود: سران اغتشاش از بیگانه خط می گرفتند و می گیرند و پول هم می‌گیرند. بی بی سی به صراحت می‌گوید ما ذی‌نفع هستیم آن وقت آمریکا، سران استکبار و نوچه هایشان تمام قد وارد میدان شدند و تریبون‌های خود را در اختیار این اغتشاش گران قرار دادند.

خاتمی با بیان اینکه به عنوان کسی که بیش از ۳۰ سال در سیره اهل بیت کار می‌کنم و سه بار این سیره را از اول تا آخر گفتم، اظهار داشت: یک مطلب مسلم در این سیره این است که مولا با فریب خورده‌ها مهر داشت اما قاطع‌ترین برخورد را با سران جنایت داشت و در اینجا رئیس قوه قضاییه هم حضور دارد از زبان شما مردم می‌گویم مردم می‌خواهند با سران اغتشاش قاطع‌ترین برخورد عبرت‌آموز انجام شود.

اینهایی که سالیان سال به مردم ظلم و اینهمه کشتار و ترور کردند، امروز به حمایت از یک خانم برخاستند؛ اصلا به قامت و قیافه تان نمی‌آید! شما جلادهای آدمکش کجا حمایت از یک خانم کجا؛ واین بسیار هشدار دهنده است.

آنهایی که با قلم و فضای مجازی از این منافقان وسلطنت‌طلبان حمایت می‌کنند بدانند با چه کسانی همراه هستند

وی همچنین خطاب به آنانی که قلم و تریبون در اختیار دارند، گفت: آنهایی که با قلم و فضای مجازی از این منافقان وسلطنت‌طلبان حمایت می‌کنند بدانند با چه کسانی همراه هستند؛ آنها با سلطنت‌طلبان همراهی و در اردوگاه سلطنت‌طلبان بازی می‌کنند. به خود بیاید در غیر این صورت مورد لعن و نفرین ملت واقع خواهید شد. عزیزان نیروی انتظامی دل قوی دارید که ملت حامی شماست. آیت‌الله خاتمی در واکنش به برخورد با نیروی انتظامی گفت: دریکی از این اغتشاشات تعداد زیادی موبایل گم شد و همه اینها از نیروی انتظامی خواستند موبایل شان را پیدا کنند؛ اینها مامن و ماوای مردم هستند و در مقابله با اغتشاشات، سوداگران مرگ و مواد مخدر، اشرار ۱۳ هزار شهید دادند. سال ۱۴۰۰ هم ۵۰مامور نیروی انتظامی و در ۱۴۰۱ تا کنون بیش از ۳۵ مامور شهید شدند. حال شما اغتشاش گران با فرزندان خدمتگزار این ملت وحشیانه برخورد می‌کنید؟

او خطاب به ماموران نیروی انتظامی ادامه داد:به عزیزان نیروی انتظامی در کل کشور می‌گویم دل قوی دارید و به وظیفه خود ادامه دهید و بدانید این ملت حامی شماست.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.