• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

دستگیرشدگان از این پس تا زمان محاکمه آزاد نخواهند شد

  • کد خبر : 43568
  • 10 اکتبر 2022 - 12:23
دستگیرشدگان از این پس تا زمان محاکمه آزاد نخواهند شد

به طور قاطع با این اغتشاشگران برخورد خواهد شد؛ از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.

دشمنان می‌خواهند نقاط مختلف کشور را ناامن کنند

سیدمجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بیان کرد: در اغتشاشات اخیر، اتاق جنگ و فرماندهی صحنه در دست امریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان آن‌ها بوده است، دشمنان می‌خواهند امنیت و ثبات داخل کشور را مورد هدف قرار دهند و نقاط مختلف کشور را ناامن کنند.

برای آن‌ها مهم نیست که این ناامنی برای فرد با حجاب است یا برای فرد کم‌حجاب یا اینکه برای شیعه است یا سنی. از نگاه دشمنان این ناامنی باید برای هر محله و نقطه‌ای، توسعه پیدا کند. مهم‌ترین مسئله جنگ روانی است که دشمنان با استفاده از رسانه‌های خودشان و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی که برای این رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان انجام داده‌اند، آن را پیش می‌برند.

دستگیرشدگان از این پس تا زمان محاکمه آزاد نخواهند شد

روز شنبه ۱۶ مهرماه جز در شهر‌های تهران و سنندج که شاهد ناآرامی‌های مختصری بودیم، در تمام کشور آرامش و امنیت کامل برقرار بود و حقیقتاً دشمن در این توطئه جدید نیز با شکست مواجه شده است.

روز شنبه اغتشاشگران برای برخی از کسبه تهران ایجاد مزاحمت کردند، ان‌شاءالله به طور قاطع با این اغتشاشگران برخورد خواهد شد؛ از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.

دشمنان برای تحریک احساسات مردم دست به کشته‌سازی می‌زنند

 میراحمدی ادامه داد: ان‌شاءالله به طور قاطع با عوامل ایجادکننده ناامنی که تلاش می‌کنند آن چیزی را که دشمنان ملت ایران به خصوص امریکا و رژیم صهیونیستی طراحی می‌کنند در کف خیابان‌های ایران پیاده کنند، برخورد خواهد شد. دشمنان برای تحریک احساسات مردم دست به کشته‌سازی می‌زنند، به این دلیل که اغتشاشگران به دنبال کشته‌سازی هستند، حتماً مردم عزیز ما از جمع اغتشاشگران فاصله بگیرند تا خدایی نکرده آسیبی از طرف اغتشاشگران متوجه آن‌ها نشود.

امکان ندارد که فرد اغتشاشگری اقدامی انجام داده و فرار کند

سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بیان کرد: تمامی عناصر اغتشاشگر باید بدانند که وقتی آشوبی را در کشور ایجاد می‌کنند و دست به فرار می‌زنند، حتما دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دیر یا زود به سراغ آن‌ها می‌روند و امکان ندارد که فرد اغتشاشگری اقدامی انجام داده و فرار کند و دیگر دستگیر نشود. حتماً دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با توجه به شیوه و شگرد‌های شناسایی که دارند، این افراد را پیدا می‌کنند و به طور قطع با آن‌ها برخورد خواهد شد.

 خانواده‌ها نگذارند فرزندانشان به دام اغتشاشگران بیفتند

میراحمدی بیان کرد: خانواده‌های محترم به ویژه عزیزانی که دارای فرزند دانش‌آموز یا دانشجو هستند، باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا فرزندانشان در دام اغتشاشگران و کسانی که پیاده نظام اجرای طرح‌های رژیم صهیونیستی و امریکا هستند، قرار نگیرند.

بحمدالله مردم با هوشیاری کامل صف خودشان را کاملاً از اغتشاشگران جدا کردند، امروز یکی از مطالبات جدی مردم این است که فراجا قوی‌تر، سریع‌تر و قاطع‌تر با عناصر مخل امنیت برخورد کنند. فراجا با قاطعیت و به‌خوبی در حال مقابله با اغتشاشگران است، فراجا در عین قاطعیت، در حال مدارا کردن است تا با توجه به سناریو‌های کشته‌سازی که دشمنان در تعقیب آن هستند، در اغتشاشی که ناگهان یک جمعی انجام می‌دهند و ظرف چند دقیقه نیز دست به فرار می‌زنند، فرد بی‌گناهی قربانی نشود.

برگرفته از فارس

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.