• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

نماینده اردبیل عقب نشینی کرد/ علی دایی اسطوره است/ جمله‌ای از بنده نقل کردند که درست نبود

  • کد خبر : 43668
  • 20 اکتبر 2022 - 11:35
نماینده اردبیل عقب نشینی کرد/ علی دایی اسطوره است/ جمله‌ای از بنده نقل کردند که درست نبود

علی دایی در واکنش به حوادث اخیر و به برخورد با دانش آموزان در یکی از مدارس و فوت یک دانش آموز اردبیلی موضع‌گیری کرد و نماینده اردبیل در واکنش به او گفت با پول محرومان ورزشگاه ساختیم تا عده‌ای دیده شوند اما امروز از اغتشاش گران حمایت می‌کنند.

علی دایی در واکنش به حوادث اخیر در پی تجمعات اعتراضی در اردبیل در اینستاگرام خود نوشت: سکوت ناشی از هتک حرمت به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که پایه‌های علمی و معرفتی خود را در این نهاد پرورش داده‌ام، امروز منجر به برخورد با دانش آموزان در یکی از مدارس در زادگاهم گردیده، سکوتی که تاوان مرگ دارد و هر روز داغی دیگر بر دل جای جای ایرانم می‌نشاند که حکم خیانت به انسانیت و میهنم را دارد. من عضو هیچ گروهی نیستم، من جز کوچکی از این مردم شریف هستم که دغدغه‌هایشان دغدغه من است.

عامل مرگ را بیماری مادرزادی و نارسایی قلب اسرا پناهی را قبول ندارم

علی دایی ۲۵ مهرماه برای دومین‌بار در مورد فوت یک دانش آموز اردبیلی موضع‌گیری کرد. دایی در استوری خود نوشت: «با توجه به صحبت های عموی اسرا پناهی در صدا و سیما که عامل مرگ را بیماری مادرزادی و نارسایی قلب عنوان می‌نماید (اینجانب قبول ندارم) که در بیمارستان فاطمی اردبیل اتفاق افتاده است پس خودکشی دختر نازنین شهرم صحت ندارد و شما راست نمی‌گویید. در پاسخ به اخبار «منتصب» به اینجانب در صداوسیما و برخی از خبرگزاری‌ها لازم به ذکر می‌دانم اطلاعات من از زادگاهم اردبیل کامل می‌باشد و اگر به صحت مسئله‌ای نرسم هیچگاه اظهار نظر نمی‌کنم.

با پول محرومان ورزشگاه ساختیم تا عده‌ای دیده شوند اما امروز از اغتشاش گران حمایت می‌کنند

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی هم در اینباره گفته بود : تأسف می خورم که برخی از چهره‌های شاخص کشور و اسطوره‌ها به این مسائل می‌پردازند. امنیت کشور باعث شد که عده‌ای اسطوره شوند. با پول محرومان ورزشگاه ساختیم تا عده‌ای دیده شوند اما امروز از اغتشاش گران حمایت می‌کنند. حرف بنده به این افراد این است که احترام خود را حفظ کرده و در رفتار خود تجدید نظر کنند.دشمن الان دنبال کشته سازی است اما حتماً بهره‌ای نخواهد برد و به هدف خود نمی‌رسد. یک دختری در اردبیل اخیراً خودکشی کرده و اصلاً او به مدرسه نمی‌رفت.

علی دایی اسطوره است و هیچ گاه به دنبال اسائه ادب به وی نیستم

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در جلسه علنی چهارشنبه ۲۷ مهر ماه مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: علی دایی اسطوره است و بنده در مجلس هشتم وی را به عنوان وزیر ورزش معرفی کرده بودم و هیچ گاه به دنبال اسائه ادب به وی نیستم.

حرف بنده آن است کسانی که صاحب نظر هستند و در اجتماع قابل اعتمادند به انقلاب کمک کنند. ما نباید روی آتش بنزین بریزیم و در شرایطی که کلیدواژه دشمن، کشته سازی است، باید در اظهار نظرهای خود دقت نظر داشته باشیم.

بنده جانم را برای مردم ولایت مدار اردبیل فدا می‌کنم و با کسی دعوا و پدرکشتگی ندارم

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده جانم را برای مردم ولایت مدار اردبیل فدا می‌کنم و با کسی دعوا و پدرکشتگی ندارم. در رسانه‌ها جمله‌ای از بنده نقل کردند که درست نبود.

موسوی همچنین گفت: کریم بنزما چند شب پیش توپ طلا گرفت و از وی درباره اغتشاشات ایران سوال پرسیدند که وی گفت حجاب اصل و اساس اسلام است. بنابراین همه ما باید در اظهارات خود دقت کافی کنیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.