• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

عصبانیت روزنامه ایران از انتشار عکس رستم قاسمی در کنار زن بی‌حجاب

  • کد خبر : 43796
  • 02 نوامبر 2022 - 1:36
عصبانیت روزنامه ایران از انتشار عکس رستم قاسمی در کنار زن بی‌حجاب

روزنامه ایران درباره انتشار عکس رستم قاسمی در کنار زن بی‌حجاب نوشت: دیروز در اقدامی غیراخلاقی، عکس‌هایی با هدف حاشیه‌سازی درباره وزیر راه و شهرسازی منتشر شده است. انتشار عکس‌های خصوصی یک فرد با چه هدفی جز اغراض کثیف سیاسی منتشر می‌شود.

انتشار عکس رستم قاسمی در کنار زن بی‌حجاب

نام رستم قاسمی این روزها با حاشیه همراه شده است. روز گذشته تصاویری از رستم قاسمی، در سفری به کوالالامپور در فضای مجازی منتشر شده است. عکس‌هایی به همراهی یک زن جوان با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی که این عکس‌ها نخستین بار توسط یکی از خبرنگاران شبکه فارسی زبان منتشر شده است. گفته‌ها حاکی از آن است که این تصاویر در سال ۲۰۱۱، دو سال پس از مرگ همسرش، زمانی که وی وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد بوده است، گرفته شده است.

 علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به تصاویری که اخیرا از قاسمی در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد. جعفری در صفحه توییتری خود نوشت: «صرف‌نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکس‌های خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌مال نکنیم.».

همچنین روزنامه دولت در حالی از انتشار عکس‌های رستم قاسمی در کنار زن بی‌حجاب عصبانی است و آن را برای حمله به وزیر «انقلابی» و «مغرضانه» دانسته که در هفته‌های اخیر با وجود اعتراضات مردمی، از حجاب اجباری حمایت کرده است.

عصبانیت روزنامه ایران از انتشار عکس رستم قاسمی در کنار زن بی‌حجاب

روزنامه ایران نوشت: دیروز در فضای مجازی و در اقدامی غیراخلاقی، عکس‌هایی با هدف حاشیه سازی درباره وزیر راه و شهرسازی منتشر شده است. قطع نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکس‌های خصوصی یک فرد با چه هدفی جز اغراض کثیف سیاسی منتشر می شود.

روزنامه ایران در ادامه نوشته است: دیروز در فضای مجازی و در اقدامی غیراخلاقی، عکس‌هایی با هدف حاشیه سازی درباره وزیر راه و شهرسازی منتشر شده است. قطع نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکس‌های خصوصی یک فرد با چه هدفی جز اغراض کثیف سیاسی منتشر می شود.

متأسفانه بارها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیروهای پرکار و پرتلاش انجام می دهند که نشان دهنده بی‌اخلاقی‌های تمام ناشدنی است! هجمه‌ها و حملاتی که برخی نیروهای انقلابی را نشانه رفته است برای این است که تصویری ضدمردمی از آنها برای افکار عمومی ایجاد کنند که البته مردم به اخبار غیراخلاقی حساس هستند و تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43796

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.