• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

توییتر با انتشار آپدیت جدید پولی شد

  • کد خبر : 43844
  • 07 نوامبر 2022 - 11:24
توییتر با انتشار آپدیت جدید پولی شد

توییتر با انتشار آپدیت جدید پولی شد ایلان ماسک دستور طراحی مجدد توییتر را به عنوان یک اولویت داد و برخی از تیم‌ها را مجبور کرد شبانه روز روی آن کار کنند، بنا بر گزارش‌ها، تاریخ راه‌اندازی آن ۷ نوامبر  یک روز قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده است.

توییتر روز شنبه شروع به راه‌اندازی یک سیستم اشتراک پولی جدید و بحث‌برانگیز کرد که مالک جدید غیرقابل پیش‌بینی شبکه اجتماعی، میلیاردر، ایلان ماسک، پس از تصرف  توییتر هفته گذشته به کارکنان دستور ساخت آن را داد. اپلیکیشن موبایل این پلتفرم شروع به ارائه به‌روزرسانی کرد که به کاربران امکان می‌دهد برای نسخه جدید توییتر ثبت‌نام کنند، که ماسک گفته است که هزینه آن ۸ دلار در ماه خواهد بود و قرار است به کاربران یک تیک آبی و امتیازاتی مانند تبلیغات کمتر در آن‌ها اعطا کند.

توئیتر با انتشار آپدیت جدید پولی شد

این به‌روزرسانی می‌گوید: «از امروز، ما ویژگی‌های جدید و فوق‌العاده‌ای را به توییتر اضافه می‌کنیم. اگر همین الان ثبت نام کنید، تیک آبی را با ۷٫۹۹ دلار در ماه دریافت کنید.

استر کرافورد، مدیر توسعه محصول این شرکت مستقر در کالیفرنیا در توییتی تصریح کرد که سرویس جدید هنوز راه اندازی نشده است.

نیمی از ۷۵۰۰ کارمند توییتر توسط ماسک اخراج شدند

ماسک می‌خواهد یک تیک آبی اضافه کند که نماد تأیید حساب است، اگرچه او توضیح نداده است که چگونه حساب‌های پرداختی تأیید می‌شوند.

تا کنون تأیید رایگان بوده و تیک آبی به عنوان مدرکی برای صحت حساب‌های کاربرانی مانند سیاستمداران، دولت‌ها، روزنامه‌نگاران، افراد مشهور و چهره‌های ورزشی عمل می‌کرد – سیستمی که ماسک آن را به عنوان «اربابان و دهقانان» مورد تمسخر قرار می‌دهد.

این به‌روزرسانی همچنین مزایای دیگری را که ماسک ذکر کرده است، از جمله امکان ارسال ویدیوها و پیام‌های صوتی طولانی‌تر را ایجاد می‌کند.

این شرکت کالیفرنیایی باید درآمد خود را متنوع کند و به شدت به تبلیغات وابسته است. پس از اینکه ماسک قول داد که نظارت بر محتوا را متوقف کند، چندین تبلیغ کننده هزینه های خود را در این پلتفرم از زمان خرید آن به حالت تعلیق درآورده اند.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.