• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

اقدامات مثبت برای آرام کردن فضای کشور در دستور کار حکومت قرار گیرد / ایران کوچک و تجزیه شده یک کابوس تحقق‌ناپذیر است

  • کد خبر : 44328
  • 29 نوامبر 2022 - 10:49
اقدامات مثبت برای آرام کردن فضای کشور در دستور کار حکومت قرار گیرد / ایران کوچک و تجزیه شده یک کابوس تحقق‌ناپذیر است

الیاس حضرتی: امیدوارم اقدامات مثبت برای آرام کردن فضای کشور در دستور کار حکومت قرار بگیرد و با درایت خود چشم طمع دشمنان ایران را خنثی کند.

اقدامات مثبت برای آرام کردن فضای کشور در دستور کار حکومت قرار گیرد

الیاس حضرتی، مدیر مجموعه رسانه‌ای اعتماد در سرمقاله امروز این روزنامه با عنوان «ما طرفدار ایرانیم» نوشت: امشب بچه‌های غیور تیم ملی ایران بازی سرنوشت‌سازی را در پیش دارند. به بهانه بازی امشب چند نکته را ضروری می‌دانم که به اختصار در این نوشته کوتاه ذکر خواهم کرد. در ابتدا آرزوی موفقیت در بازی امشب را از خداوند متعال خواستارم. تا همین‌جای کار بچه‌های تیم ملی، نشان دادند که توانستند از پس بحران روحی شدید و حواشی ساختگی که سایه بر اردو و جو استادیوم انداخته بود قهرمانانه خارج شوند و مسبب شادی مردم در روزهای سخت شوند و همچنین اقدام رییس قوه قضاییه در ارفاقات قضایی به بهانه این شادی هم در نوع خود تحسین‌برانگیز بود. فوتبال در روزهای معمول یک سرگرمی صرف است ولی این‌بار ثابت کرد در روزهای بحرانی می‌تواند نقشی تعیین‌کننده‌تر ایفا و به ما اهمیت ایران را یادآوری کند .

ما طرفدار ایرانیم

در ادامه این متن آمده است : ما طرفدار ایرانیم، ایران برای ما مقوله مهمی‌است، فقط یک نام نیست بلکه فرهنگ، زبان، اقوام و مرزهای جغرافیایی است. این‌روزها به بهانه اعتراضات و نقدهایی که به بخشی از سیاست‌های حکومت وارد می‌شود، عده‌ای فرصت‌طلب خواب ایران کوچک شده را می‌بینند.

ایران کوچک و تجزیه شده یک کابوس تحقق‌ناپذیر است

ایران کوچک و تجزیه شده (فارغ از حکومتی که بر آن حکمرانی می‌کند) یک کابوس تحقق‌ناپذیر است.

آقای اژه‌ای در صحبت‌های دیروز خود به درستی بر اهمیت ایران تاکید کرد. نمی‌شود چشمان خود را بر فعالیت رسانه‌ای و تلاش بعضی از خارج نشینان بست که به جد به دنبال فروپاشی و تجزیه ایران هستند.

ما فارغ از نگاه‌مان به عملکرد حکومت، فارغ از جناح بندی و اختلافات جدی که بعضا داریم، روی نام ایران حساسیم و تجلی این حساسیت را در حمایت همه‌جانبه خود از تیم ملی و ایستادگی محکم در برابر فرصت‌طلبان می‌دانیم.

امیدوارم اقدامات مثبت برای آرام کردن فضای کشور در دستور کار حکومت قرار بگیرد و با درایت خود چشم طمع دشمنان ایران را خنثی کند.

ادامه رسیدگی و آزادی زندانیان سیاسی

پیش‌نیاز رسیدن به این مهم، ادامه رسیدگی و آزادی زندانیان سیاسی اخیر و خبرنگاران دستگیر شده، دلجویی از خانواده‌هایی که در حوادث اخیر هزینه جانی دادند، اعزام گروه‌های تصمیم گیر و اجرایی به مناطق مرزنشین برای حل کردن بحران‌های پیش آمده و تشکیل کمیته‌های فکری از طیف‌های متنوع برای رفع معضلات بین نسلی و نزدیک‌تر کردن دیدگاه‌ها و شکل‌گیری گفت‌وگوست بین همه ایران‌دوستان. در آخر روزهای پر از صلح و آرامش و زندگی را برای مردم عزیز ایران خواستارم که حق مسلم همگی‌ است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.