• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
9

آخرین جزئیات حوادث چهارشنبه‌سوری/ بازداشتی‌ها تا ۱۵ فروردین در بازداشت می‌مانند

  • کد خبر : 46169
  • 15 مارس 2023 - 11:16
آخرین جزئیات حوادث چهارشنبه‌سوری/ بازداشتی‌های چهارشنبه‌سوری تا ۱۵ فروردین در بازداشت می‌مانند

از ابتدای اسفندماه ۲۵۶۲ نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شده‌اند؛ از این تعداد ۳۶۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و حال ۱۱ نفر از بیماران وخیم است. افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه نمایند، تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در بازداشت خواهند بود.

آمار مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری در تهران  از اول اسفندماه تا ۲۳ اسفند، ۳۸۱  نفر بود و از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده‌اند‌.۳۶۱  نفر از این مصدومین دچار قطع عضو، سوختگی و آسیب به چشم شده و به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند‌. ۳۹ نفر دچار قطع عضو و ۹۸ نفر دچار سوختگی شده‌اند و ۶۲ نفر از مصدومان از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند.

مزاحمت‌های تلفنی در شب چهارشنبه‌سوری

رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به آمار تأسف‌بار مزاحمت‌های تلفنی در شب چهارشنبه‌سوری گفت: ۴۵۰ نفر با ایجاد مزاحمت تلفنی در روند کاری اورژانس تهران اختلال ایجاد کرده‌اند.

آمار مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری در کشور

میعادفر؛ رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آمار مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری گفت: از ابتدای اسفندماه تا ساعت۲۳:۳۰ تا روز ۲۳ اسفند، ۲۵۶۲ نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شده‌اند؛ از این تعداد ۳۶۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و حال ۱۱ نفر از بیماران وخیم است که در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفتند.

تاکنون ۲۱۰۳ مصدوم درمان و ترخیص شده‌اند و به ۸۸ مصدوم، در محل حادثه خدمات درمانی ارائه شده است.

در حوادث چهارشنبه‌سوری ۷۸۹ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند و ۵۹۴ نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان اورژانس کشور استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بیشترین تعداد مصدومان را داشته‌اند.

بازداشتی‌های چهارشنبه‌سوری تا ۱۵ فروردین در بازداشت می‌مانند

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای در خصوص شب چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: آن عده از افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه نمایند، تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در بازداشت خواهند بود و خودروی رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ توقیف می گردد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.