• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5

چرا کریستیانو رونالدو لاک می زند؟ + عکس

  • کد خبر : 46703
  • 18 آوریل 2023 - 12:12
چرا کریستیانو رونالدو لاک می زند؟ + عکس

چرا کریستیانو رونالدو لاک می زند؟ سوالی است که اخیرا هواداران با دیدن عکس های رونالدو می پرسند هر بار که کریستیانو رونالدو عکسی بدون کفش و جوراب از پایش منتشر کرده، لاک ناخن پایش مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است اما به نظر می رسد که دلیلی کاملا منطقی برای این ماجرا وجود دارد.

هواداران می خواهند بدانند چرا کریستیانو رونالدو لاک می زند؟

هواداران اخیراً چیزی منحصر به فرد در مورد کریستیانو رونالدو فوق ستاره النصار در شبکه های اجتماعی مشاهده کردند. رونالدو تصویری از خود در سونا آپلود کرد. در حالی که اندام او با افتخار در تصویر به نمایش گذاشته شده بود، یکی دیگر از چیزهایی که طرفداران متوجه شدند این بود که ناخن های پای او سیاه رنگ شده بود.

هنگامی که فوق ستاره پرتغالی در اوایل سال جاری با قهرمان سنگین وزن سابق UFC فرانسیس نگانو ژست گرفت، ناخن های مشکی پای او نیز قابل مشاهده بود. به طور طبیعی، ممکن است تعجب کنید که چرا او ناخن های خود را سیاه می کند؟

باید بدانید که ، بسیاری از ورزشکاران، برای این که پایشان دچار باکتری یا قارچ نشود، این کار را برای افزودن یک لایه محافظ انجام می دهند.

کریستیانو رونالدو زمانی که در زمین حضور دارد باید ساعت ها کفش بپوشد. گفته می شود که او ناخن های پای خود را لاک زده است تا خود را از هرگونه حمله قارچی یا باکتریایی نجات دهد.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.