• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

پیروزی پورتو با «پوکر» طارمی

  • کد خبر : 46984
  • 21 می 2023 - 10:09
طارمی

تیم فوتبال پورتو با چهار گلی که مهدی طارمی به ثمر رساند، به رقابت خود با بنفیکا برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر پرتغال ادامه داد.

در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر پرتغال، شب گذشته (شنبه) پورتو در دیداری خارج از خانه مقابل فامالیسائو به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد که هر چهار گل این تیم را مهدی طارمی به ثمر رساند.

طارمی ابتدا در دقیقه ۷ از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت. او سه دقیقه بعد دومین گل خود را با پاسی از اوتاویو به ثمر رساند.

فامالیسائو با گل ایوان جیم در دقیقه ۳۳ به بازی برگشت و یک دقیقه به پایان نیمه اول با گلی که کولومباتو زد، کار را به تساوی کشاند تا بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم طارمی دو بار دیگر از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد که اولین بار در دقیقه ۶۷ بود و دومین مورد در دقیقه ۷۵٫ او با پوکر در این بازی ۲۱ گله شد و بالاتر از گونسالو راموس مهاجم ۱۸ گله بنفیکا، در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال ایستاد. طارمی در دقیقه ۹۰ بازی جای خود را به گابریل ورون داد.

در نهایت پورتو با گل‌های طارمی این بازی را برد و با ۸۲ امتیاز خودش را به فاصله یک امتیازی بنفیکای صدرنشین رساند، تیمی که اگر امشب (۲۳:۰۰) در خانه اسپورتینگ لیسبون به پیروزی برسد، قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46984

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.