• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
4

پس لرزه های کشف کوکائین در کاخ سفید

  • کد خبر : 48971
  • 16 جولای 2023 - 15:32
کوکائین

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که سرویس مخفی ایالات متحده با هدف حفاظت از “هانتر بایدن” پسر رئیس جمهوری آمریکا، منشا واقعی کوکائین پیدا شده در کاخ سفید را اعلام نمی‌کند.

به گزارش روزنامه نیویورک پست، نیکی هیلی که در دوره دونالد ترامپ سفیر آمریکا در سازمان ملل بوده است، ادعا کرده است که سرویس های اطلاعاتی این کشور برای حفاظت از هانتر بایدن، پسر جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا، منبع واقعی کوکائین یافت شده در کاخ سفید را پوشش داده اند.

وی در گفتگو با شبکه فاکس نیوز گفت: «حتما در آنجا دوربین هست. من به طور قطع معتقدم که این عمل پوشاندن برای حفاظت از هانتر یا افراد خیلی نزدیک به رئیس جمهور صورت گرفته است و آنها نمی خواهند حقیقت را بگویند.»

به گفته یک مامور سرویس مخفی، در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) حدود ۱ گرم کوکائین در قفسه انبار ورودی یک از اتاق های کاخ سفید کشف شده است.

یک منبع آگاه از تحقیقات و یکی از اعضای کنگره در این خصوص به نیویورک پست گفت که قفسه ای که در آن کوکائین پیدا شده، در زاویه دید دوربین ها قرار نداشت.

هیلی این ادعاها را رد کرد و گفت که اتاق مورد نظر پر از دوربین است و در زیر طبقه اتاق کار رئیس جمهوری قرار دارد.

وی گفت: من این بخش از کاخ سفید را دیده ام، این بخش امن ترین جای کاخ سفید است و همه جای آن تحت نظر دوربین ها است.

سرویس مخفی آمریکا روز پنجشنبه گذشته گفت که نمی تواند بگوید که این بسته کوکائین چطور به این اتاق در کاخ سفید رسیده است و همچنین گفت که هیچ اثر انگشتی بر روی آن نیست.

کاخ سفید هم هنوز به سوالات درباره صاحب بسته کوکائین پاسخ نداده و این سوالات را غیرمسئولانه خوانده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=48971

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.