• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
14

فیلمی مشکوک از تذکر به بی‌ حجاب ها ؛ یا روسری‌ات را سر کن یا …

  • کد خبر : 48975
  • 16 جولای 2023 - 16:07
حجاب
یک فیلم در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که در آن یک فرد با زنان بدون حجاب روبرو می‌شد و با اظهار عبارات تهدیدآمیزی مثل «یا روسری‌ات را سر کن یا سوار ون شو» و «اگر معتقد به آزادی هستید دست همه سارقین و متجاوزین را باز می‌گذارم تا حسابتو کف دستت بگذارند» از آن‌ها خواستار رعایت حجاب می‌شد.
یک ویدیو منتشر شد که در آن چهره زنان بی‌حجاب نشان داده می‌شد و صدای فردی که به آن‌ها تذکر می‌داد، تغییر یافته بود تا هویت او پنهان بماند و همچنین حس رعب و وحشت را در تماشاگران ایجاد کند. این ویدیو با اعتراض‌های زیادی روبرو شد.
نامعلوم بود که فرد تذکر دهنده به عنوان یک آمر به معروف یا یک قضات عمل می‌کرد اما هر طور که باشد، این ویدیو نشان دهنده نقض قوانین و اصول اخلاقی بود. چون برای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین برخورد با بی‌حجابی، چارچوب‌های مشخصی در قانون وجود دارد که در این ویدیو رعایت نشده بود.
زمانی که مقامات کشور بارها بر لزوم استفاده از روش‌های فرهنگی برای ترویج حجاب و مبارزه با بی‌حجابی تأکید کرده‌اند، این ویدیو باعث دوقطبی‌سازی جامعه و افزایش تنش‌ها می‌شود.
بنابراین، از مسئولان خواستار پاسخگویی درباره سازندگان این ویدیو هستم؛ سازندگانی که گمان می‌رود چه به دلیل نادانی و چه به دلیل نفوذ، در پوشش مدافعان حجاب، جامعه را به هرج و مرج کشانده‌اند.

شاید برای شما جالب باشد : ذوالنور: لایحه حجاب باید چکش‌کاری شود

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=48975

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.