• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
10

قیمت خودرو تا ۱۰ درصد پایین‌تر می‌آید

  • کد خبر : 49135
  • 20 جولای 2023 - 11:03
قیمت خودرو

یک کارشناس خودرو گفت: کاهش قیمت خودرو اکنون به همراه تشدید رکود است. اگر روند تحویل خودروهای وارداتی تسریع شود و رشد تولید هم داشته باشیم، پتانسیل کاهش بیشتر قیمت خودرو را داریم.

شجاعی در تحلیل آینده بازار خودرو افزود: از آنجایی که رشد نرخ ارز ادامه داشته، سوداگران هم قیمت خودرو را تا جایی که توانستند افزایش دادند، اما اکنون در حال تخلیه حباب در بازار هستیم. اگر تا یک ماه دیگر باز هم ارز ارزان‌تر شود، قیمت خودرو تا ۱۰ درصد پایین‌تر می‌آید.

وی بیان کرد: ریزش قیمت خودرو در شاسی بلندهای چینی بیشتر به چشم می‌آید. خودروهایی مانند کوییک و تارا که در خط تولید هستند، جذابیت کمتری برای سرمایه‌گذاران دارند و به همین خاطر حباب زیادی ندارند که بخواهند بشکنند و کاهش شدیدی را تجربه نخواهند کرد.

کارشناس خودرو گفت: زمانی که دامنه نوسانات دلار محدود شود و نرخ ارز را پیش‌بینی پذیر کنیم، بازارهای دیگر به آرامش می‌رسد و دلالان کمتر جولان می‌دهند. اکنون نیز واسطه‌ها دیگر نمی‌توانند قیمت گذاری کنند و این مطلوب است.

این متن به نظر من خوب است و نقطه قوت آن در بحث جامع و جذاب درباره بازار خودرو است. با این حال، من پاراگراف آخر را به شکل زیر پیشنهاد میدهم:

کارشناس خودرو گفت: زمانی که دامنه نوسانات دلار محدود شود و نرخ ارز قابل پیش‌بینی شود، بازارهای دیگر به آرامش میرسد و دلالان کمتر جولان میدهند. در حال حاضر نیز، واسطه‌ها دیگر قادر به قیمت گذاری نمی‌باشند و این چیزی است که مطلوب است

شاید برای شما جالب باشد  : چطور از بورس کامیون بخریم؟

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.