• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

اولین کری یحیی گل محمدی برای النصر و رونالدو

  • کد خبر : 50648
  • 19 سپتامبر 2023 - 10:52
یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی می‌گوید هدف پرسپولیس کسب سه امتیاز دیدار برابر النصر خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس حاضر شد و ضمن ابراز تاسف بابت غیبت هواداران در دیدار با النصر درباره انگیزه بالای سرخپوشان برای پیروزی در دیدار با النصر صحبت کرد.

هواداران انگیزه بیشتری به تیم و بازیکنان می‌دادند

قبل از هر چیز به تیم خوب النصر و همه ستارگان این تیم خوش‌آمد می‌گویم که به ایران آمدند. خوشحالیم که می‌توانیم میزبان این تیم بزرگ باشیم و ناراحتیم از این بابت که این بازی بزرگ بدون تماشاگر است و اتفاقاتی که قبلا رخ داده و باعث شده تیم ما محروم از تماشاگر باشد، واقعا باعث تاسف است. خیلی دوست داشتیم این بازی با حضور هواداران بود. جای آنها واقعا خالی است. این استادیوم می‌توانست شاهد حضور ده‌ها هزار هواداران خوب‌مان باشد تا با کمک آنها بتوانیم بازی بهتری ارائه کنیم و انگیزه بهتری داشته باشیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

با همین شرایط دو بار به فینال رفتیم

تیم النصر را هم همه می‌شناسیم؛ یک تیم باکیفیت که با توجه به حضور بازیکنان بزرگ و امکانات و شرایط خوبی که دارند، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا هستند. از طرفی پرسپولیس هم نشان داده که مرد روزهای سخت است و همیشه در روزهای سخت توانسته نتایج خوبی بگیرد؛ حضور پرسپولیس در دو فینال آسیا نشان‌دهنده همین است و با وجود شرایط و امکاناتی که برای ما محدود است، توانستیم عملکرد خوبی در بازی‌ها داشته باشیم.

هدف ما کسب سه امتیاز است

امیدوارم بازی خوبی برای ما باشد. می‌دانیم که تیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد و می‌توانند از لحظه‌ها و فضاها خوب استفاده کنند و باید بتوانیم از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشیم و تیم حریف را تحت فشار قرار بدهیم و اجازه ندهیم که به فضاها و زمان دست پیدا کند و از موقعیت‌هایشان استفاده کنند. تیم ما آماده این بازی است و تمرینات خوبی داشتیم. همه بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کردند و فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی خوب از طرف دو تیم باشیم و بازی جذابی خواهد شد. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. به بازیکنان گفتم اگر‌ می‌خواهیم از گروه بالا بیاییم، باید عملکرد خوبی در بازی‌های خانگی داشته باشیم و بدون شک هدف‌مان در بازی فردا کسب سه امتیاز است و باید با تمرکز کامل و انرژی خوب بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

فقط نباید رونالدو را مهار کنیم

رونالدو یک بازیکن افسانه‌ای در فوتبال ما است و خوشحال هستیم که به ایران سفر کرده و در هر صورت باعث خوشحالی و انگیزه خیلی از جوان‌های ایرانی شد. او یک نابغه فوتبالی است. مهار بازیکنی مثل رونالدو واقعا سخت است. فقط هم رونالدو نیست و بازیکنان شایسته دیگری هم دارند که باید بتوانیم آنها را هم مهار کنیم. من به بازیکنان گفتم باید بتوانیم به صورت تیمی خوب دفاع کنیم و به حریف فضا ندهیم. باید بتوانیم که دفاع فشرده‌ای داشته باشیم و در صحنه‌های یک در مقابل یک عملکرد خوبی داشته باشیم. مطمئنم که بچه‌ها هم انگیزه زیادی دارند و چنین بازیکنانی اگر فضای کمتری داشته باشند، خیلی از توانایی‌هایشان محدود می‌شود. باید بتوانیم فضا را از حریف بگیریم. تمرینات خوبی داشتیم و روی این مسائل کار کردیم و امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

استقبال از رونالدو انگیزه ما را کم نمی‌کند

هر اتفاقی که رخ بدهد، فکر نمی‌کنم انگیزه بچه‌ها کم شود. بالاخره ستاره‌ها و نابغه‌های فوتبال هستند و باید یک تشکری هم از آنهایی کنیم که باعث شدند این نابغه‌ها به آسیا بیایند و الان هم در ایران بازی کنند. این موضوع باعث ایجاد شور و شعف و انگیزه در جوان‌های آسیایی و ایرانی می‌شود. این شوق و اشتیاق و شور که به جوان‌ها وارد می‌شود، ارزشمند است و بعضی از بازیکنان ما هم با این چهره‌ها روبرو شده‌اند و می‌دانند باید تمرکز داشته باشند. فکر نمی‌کنم این موضوع بازیکنان ما را از لحاظ ذهنی تحت تاثیر قرار بدهد و برعکس می‌تواند باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بازیکنان شود.

امیدوارم چمن شرایط خوبی داشته باشد

هنوز چمن استادیوم را ندیده‌ام اما فکر می‌کنم در ۲-۳ هفته اخیر کارهای خوبی انجام شده است. روز گذشته با مسئول چمن صحبت کردم و خودش می‌گفت زمین خوب است‌‌. هنوز شرایط زمین را ندیده‌ام اما امیدوارم شرایط خوبی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=50648

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.