• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

پناهندگی امیر توحید فاضل؛ رفت سیگار بکشد و دیگر نیامد

  • کد خبر : 5166
  • 26 آگوست 2019 - 7:24
امیر توحید فاضل، دبیر سیاسی خبرگزاری موج، که اخیرا با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه، به سوئد رفته بود، از تیم خبری جدا شده، و درخواست پناهندگی داده است.
پس از انتشار این خبر امیر توحید فاضل در توئیتر خود نوشت: هر کسی حق دارد برای زندگی خود تصمیم بگیرد. هیچ کس از آینده خبر ندارد. تنها کوته مغزانند که بدون اطلاع حرف می زنند.
امیر توحید فاضل

سردبیر موج: ما بی‌خبریم!

امیر مرتضوی سردبیر خبرگزاری موج درباره‌ی این خبر به انصاف‌نیوز گفت: «ایشان در بخش سیاسی خبرگزاری کار می‌کرد و به همراه وزرات خارجه هم به سوئد اعزام شد؛ ما هم مثل شما در همین حد میدانیم که وزرات خارجه اعلام کرده با همین گروهی که به سوئد رفته، برنگشته است.
او در ادامه گفت: اطلاعات دقیق‌تری نداریم و این خبر‌هایی که در توییتر منتشر شده مبنی بر اینکه پناهنده شده یا نشده را نمی‌دانیم. فقط می‌دانیم وزارت خارجه اعلام کرده با گروهی که رفته، بازنگشته است. طبیعتا از زمانی که به سوئد رفته تا به حال به محل کار هم نیامده است.
مرتضوی در پاسخ به این پرسش که از طریق خانواده و یا آشنایان ایشان پیگیری انجام شده است یا خیر، گفت: خبر دیگری نداریم، فقط خبر را از وزارت خارجه گرفتیم و در حقیقت دیگر پیگیری‌ای هم نکردیم.
در ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه روز گذشته (دوم شهریور ماه) امیر توحید فاضل در توییترش نوشت: «هر کسی حق دارد برای زندگی خود تصمیم بگیرد. هیچ کس از آینده خبر ندارد. تنها کوته مغزانند که بدون اطلاع حرف می‌زنند»

واکنش کیهان به خبر پناهندگی امیرتوحید فاضل

روزنامه کیهان نوشت: در پی پناهندگی امیر توحید فاضل در جریان سفر اروپایی وزیر خارجه، محافل مدعی اصلاح‌طلبی، خبرنگار متبوع طیف خود را اصولگرا جا زدند.

کیهان مدعی شد مرور سوابق وی (امیر توحید فاضل) نشان می‌دهد که وی در ستاد کروبی، ریاست ستاد کمیته اطلاع‌رسانی را برعهده داشته و ضمناً با خبرگزاری ایرنا و برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب مانند شهروند همکاری می‌کرده است. او حتی بار‌ها با روزنامه‌نگار‌های اصلاح‌طلب بیانیه‌های مشترکی را امضاء کرده است.

روایت خبرنگار صداوسیما از پناهندگی امیر توحید فاضل در سوئد

خبرنگار صداوسیما که در این سفر همراه فاضل بود می‌گوید امیر توحید فاضل برای سیگار کشیدن رفت و دیگر نیامد.
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5166

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.