• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

ستاره ایرانی آ اس رم با یک ضربه سر استثنایی

  • کد خبر : 51916
  • 06 نوامبر 2023 - 11:18
ستاره ایرانی آ اس رم

ستاره ایرانی آ اس رم با یک ضربه سر استثنایی زمینه‌ساز کامبک شگفت‌انگیز تیمش در المپیکو شد.

سردار آزمون دو هفته پس از نمایش استثنایی مقابل مونزا که علی‌رغم نمایش خیره کننده و تاثیرگذاری در پیروزی لحظه پایانی یک بر صفر تیمش، در گلزنی بدشانس بود و یکبار به تیرک دروازه زد، امشب طلسم شکنی کرد و در ششمین حضور تعویضی در سری آ توانست رم را از شکست خانگی نجات بدهد و یک گل استثنایی بزند.

تیم فوتبال آ اس رم پس از سه پیروزی پیاپی در دیدار اخیرش مقابل اینتر میلان شکست خورده بود و امشب که از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه المپیکو به مصاف لچه رده یازدهمی رفته بود، نمی‌خواست دوباره بازنده باشد، اما دروازه‌اش را در دقیقه ۷۲ باز شده دید و عقب افتاد که سردار آزمون نگذاشت این نتیجه تا پایان پابرجا بماند.

سردار آزمون که بلافاصله پس از باز شدن دروازه رم وارد زمین شد، تا لحظات پایانی شانس گل به دست نیاورد، اما فرصت گلزنی برای خود ساخت و بالاخره توانست نخستین گل خود در سری آ ایتالیا را با یک ضربه فوق‌العاده مقابل لچه به ثمر رساند.

سردار آزمون که انتظار می‌رفت پس از زدن نخستین گل خود در سری آ ایتالیا و در انفجار ورزشگاه رم خوشحالی زیادی انجام بدهد، این کار را انجام نداد و سریع توپ را از درون دروازه لچه برداشت تا تیمش فرصت پیروزی در ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام شده را داشته باشد.

تیم فوتبال رم در شبی که در آستانه شکست قرار داشت، با گل تماشایی سردار آزمون به بازی برگشت و توسط لوکاکو به گل دوم رسید تا در نهایت به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود : دانیال اسماعیلی‌فر بازی با استقلال را از دست داد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=51916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.