• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6

پرسپولیس ۱ – الدحیل ۲: بدترین باخت

  • کد خبر : 52485
  • 06 دسامبر 2023 - 9:38
پرسپولیس 1 - الدحیل 2

تیم پرسپولیس با شکستی تلخ در دیدار با الدحیل از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

پس از اینکه همه نتایج به سود پرسپولیس رقم خورد و همه در انتظار پیروزی شاگردان گل‌محمدی برای صعود به مرحله بعدی بودند، الدحیل سد بزرگی مقابل تیم یحیی گل‌محمدی شد و به شکلی ناباورانه سه امتیاز را از این تیم گرفت.

نکته مهم اینکه در شروع بازی پرسپولیس روی ارسال سروش رفیعی و ضربه سر شهاب زاهدی توانست از حریف پیش بیفتد و در مسیر صعود قرار بگیرد. در حالی که هواداران پرسپولیس انتظار یک برد بی‌دردسر و یک صعود شیرین را داشتند اما بلافاصله روی ضد حمله الدحیل با ضربه مونتاری به گل رسید.

حملات پرسپولیس بعد از این گل ادامه داشت اما شاگردان یحیی نتوانستند گلی بزنند و بازی ۱-۱ به نیمه دوم کشید. در نیمه دوم اغلب حملات پرسپولیس با ضربات ایستگاهی و سانتر از کناره‌ها بود اما سرانجام روی نفوذ محمد عمری بازیکنان پرسپولیس یک پنالتی گرفتند.

در دقیقه ۸۰ گئورگی گولسیانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و در حالی که شاید خیال هواداران پرسپولیس از ورود توپ به دروازه راحت بود، شوت او به تیرک افقی خورد و به بیرون رفت.

بلافاصله و روی اشتباه گولسیانی مایکل اولونگا که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، با عبور از او گل دوم را به ثمر رساند و الدحیل تا پایان بازی این پیروزی را حفظ کرد تا به شکلی باورنکردنی حذف سرخپوشان را رقم بزند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52485

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.