• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

حضور زودکمک در دومین نمایشگاه رصتا

  • کد خبر : 52896
  • 04 ژانویه 2024 - 12:35
زودکمک و نمایشگاه رصتا

اختتامیه دومین نمایشگاه ملی «رصتا» امروز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه با حضور صاحبان سکوهای نمایشی، مسئولین صداوسیما و ساترا برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی ، دومین نمایشگاه ملی رصتا با حضور رؤسای ساترا و جمعی از مسئولین و پلتفرم‌هایی مقل زودکمک در مصلی تهران به ایستگاه پایانی رسید.

حمید نوابی دبیر دومین نمایشگاه رصتا اولین سخنران آیین اختتامیه بود؛ او گفت: بحمدالله نمایشگاه دوم همچون گام نخست دستاوردهای خوبی را از خود به جای گذاشت. حضور دو برابری شرکت‌کنندگان به این اتفاق مهم رونق بخشیدند.

نوابی خاطرنشان کرد: برخی می‌گفتند مگر می‌شود نمایشگاه با این عظمت را برگزار کرد و با دعا و توسل و تلاش این امر میسر شد. از طرفی دعای پدران و مادران ما بود که کمک کرد تا بتوانیم هدف‌گذاری‌هایمان را محقق کنیم.

وی افزود: همگرایی‌ها و هم‌افزایی‌ها به ما کمک کردند تا بتوانیم بار دیگر یک دورهمی خوب رسانه‌ای توأمان با کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی و توجه به اتفاقات علمی را تدارک ببینیم و بازیگران و فعالان صنعت رسانه‌مان به صورت گسترده در آن حاضر شوند.

در این میان، زودکمک به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه آموزش، نقش برجسته‌ای در نمایشگاه داشت. این شرکت، سیستم حفاظت محتوا و کنترل والدین را طراحی کرده است که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد. این سیستم، که برای تأمین امنیت و کنترل مناسب بر محتوای دسترسی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی طراحی شده، مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و متخصصان حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.

افزایش تقریبا دو برابری میزان مشارکت رسانه‌های فراگیر یکی از اتفاقات مهم دومین نمایشگاه رصتا به شمار می‌رود.

زودکمک درنمایشگاه ساترا
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.