• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
6

ویدئو غیر اخلاقی خواننده آمریکایی در برنامه ایکس دانلود را به مرز انفجار رساند

  • کد خبر : 53066
  • 10 فوریه 2024 - 13:12

دانلود های برنامه ایکس پس از ترندشدن ویدئوی غیراخلاقی رپر معروف، بیشترین دانلود را در بین تمامی اپلیکیشن‌های اپ استور تجربه کرد.

برنامه ایکس

روز چهارشنبه زمانی که ویدئو غیر اخلاقی یک خوانند آمریکایی ترند شده بود اپلیکیشن ایکس رتبه اول دانلود را در بین اپلیکیشن های رایگان اپ استور در گوشی اپل را به دست آورد.

هشتگ DrakeVideo از روز چهارشنبه در آمریکا بعد از انتشار ویدئویی که ابتدا تصور می‌شد رپر آمریکایی دریک در آن به صورت نیمه‌برهنه حضور دارد، در سرتاسر این شبکه‌‌ی اجتماعی منتشر و جریان‌ساز شد.

پخش ویدیوی منتسب‌به دریک کم‌تر از دو هفته پس از تلاش‌های ایکس برای جلوگیری از اشتراک‌گذاری تصاویری غیر اخلاقی از خواننده‌ای دیگر رخ داد. مدتی پیش تصاویری جعلی و ساختگی از تیلور سوئیفت در این پلتفرم پخش شد و در نهایت ایکس مجبور شد در یک لحظه تمام جستجوها برای نام این هنرمند را مسدود کند.

ایلان ماسک، مالک برنامه ایکس، روز چهارشنبه از صعود این اپلیکیشن به اول لیست اپ استور خبر داد و نوشت: «اگر برای هر بار که رسانه‌ای گزارش می‌داد که یکی دیگر از شرکت‌هایم سقوط خواهد کرد، یک دلار پس‌‌انداز می‌کردم، هرگز نیازی به جمع‌آوری سرمایه از دیگر سرمایه‌گذاران نداشتم.»

جو بناروچ، سخنگوی ایکس، در بیانیه‌ای اعلام کرد این شبکه‌ی اجتماعی «کاملاً به حفظ محیطی امن و محترمانه برای همه‌ی کاربران متعهد است» و افزود که این شرکت سیاستِ سخت‌گیرانه برای اشتراک‌گذاری تصاویر برهنه دارد.

به گفته‌ی بناروچ، برنامه ایکس در حال حاضر اقداماتی را در ارتباط با هزاران پست انجام داده است و این پلتفرم به طور فعال وضعیت را تحت نظر دارد تا پست‌هایِ متخلف جدید را به سرعت حذف کند.

اندکی پس از انتشار بیانیه کماکان می‌شد با جستجوی نام دریک در تب ویدئو و اسکرول کردن زیاد، هفت پست یک روزه را پیدا کرد که برخی از آن‌ها میلیون‌ها بازدید داشتند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=53066

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.