• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

هیجان دربی ۱۰۳ در روزهای پایانی سال

  • کد خبر : 53587
  • 12 مارس 2024 - 11:35

بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران به عنوان دربی ۱۰۳ برگزار می‌شود.

دربی 103

دربی ۱۰۳ استقلال – پرسپولیس؛ چهارشنبه در آزادی

دربی ۱۰۳ به عنوان یکصد و سمین مسابقه پرسپولیس و استقلال در شب چهارشنبه سوری ساعت ۲۰ چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. از آنجا که فاصله دو تیم در جدول رده‌بندی بسیار کم است، این بازی دربی، علاوه بر حساسیت‌های همیشگی، می‌تواند در سرنوشت قهرمانی هم موثر باشد.

تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر دربی ۱۰۳ با تفاضل سه امتیازی در پی نزدیک شدن به بیست و سومین جام قهرمانی لیگ برتر هستند. مهاجمان آن‌ها برای رسیدن به گل باید از دیوار مستحکم دفاعی رقیب سنتی عبور کنند تا شاید بتوانند برنده مهم‌ترین دیدار دور برگشت باشند.

این خبر را از دست ندهید : ️یک خانم داور اتاق VAR دربی شد

پیش بینی نتیجه دربی

گرچه هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر که روز ۲۷ اسفند برگزار می‌شود آخرین تقابل‌های فوتبالی سال ۱۴۰۲ را رقم می‌زند، اما دربی ۱۰۳ پایان‌بندی اصلی فوتبال ایران در سال رو به اتمام است. آیا این تقابل می‌تواند به معنای واقعی یک پایان‌بندی جذاب و مهیج باشد؟ دربی ۱۰۳ هیجان زیادی دارد.

شکی در این نیست. اثرات این هیجان را می‌توان در روز‌های گذشته دید. همین‌طور می‌شود در همین فاصله ۲۴ ساعته تا شروع بازی دربی ۱۰۳ شاهد افزایش تنش و هیجان بود. اما جذابیت فوتبالی به آن معنایی که هواداران انتظار دارند مساله‌ای جداست. یعنی یک تقابل باکیفیت، هجومی و شاید پرگل. استقلال با ۴۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

در مثلث شانس‌های قهرمانی یعنی سه ضلعی بازی دربی ۱۰۳ استقلال، پرسپولیس و سپاهان آبی‌ها یکی از تقابل‌ها که با سپاهان بود را پشت سر گذاشتند و سه امتیاز آن را به حساب خود واریز کرده‌اند. مانده فقط پرسپولیس. سرخ‌های ۳۹ امتیازی، اما علاوه بر اینکه باید با استقلال دیدار کنند سپاهان را هم در هفته‌های آتی پیش روی خود می‌بینند.

در این شرایط به نظر بسیار منطقی است که استقلال تصور کند با کسب یک تساوی هم نتیجه دلخواه را کسب کرده. یعنی موفق شده فاصله امتیازی با رقیب را نگه دارد و هم در دربی نباخته. همه می‌دانند باخت در دربی تا چه حد تیم را در هفته‌های بعد از آن دچار بحران می‌کند. این تفکر منطقی با ذهنیت سرمربی استقلال هم جور در می‌آید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=53587

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.