• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

احتمال سقوط بهمن در برخی مناطق

  • کد خبر : 53810
  • 04 آوریل 2024 - 11:44

رئیس مرکز ملی مدیریت بحران وضع هوا وزش باد و گاهی باد شدید را پدیده جوی در مناطق کوهستانی کشور دانست و از احتمال سقوط بهمن بهاره خبر داد.

احتمال سقوط بهمن

گفتگو درباره وضعیت جوی کوهستان‌ها و احتمال سقوط بهمن

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی کوهستان‌های کشور طی پنجشنبه و جمعه (١۶ و ١٧ فروردین‌ماه) اظهارکرد:استقراری جوی غالبا پایدار در اکثر مناطق کوهستانی کشور و افزایش دما طی روز و افزایش ذوب برف در مناطق پوشیده از برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: طی پنجشنبه بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و احتمال سقوط بهمن و در قله‌های مرتفع بارش برف در ارتفاعات کرمان، شمال سیستان و شرق فارس دور از انتظار نیست.

این خبر را از دست ندهید : زلزله ۷.۵ ریشتری در تایوان

مهم‌ترین پدیده جوی در اکثر مناطق کوهستانی

وی وزش باد و گاهی باد شدید را مهم‌ترین پدیده جوی در اکثر مناطق کوهستانی کشور دانست و گفت: با توجه به افزایش دما شرایط تسریع ذوب برف در مناطق پوشیده از برف و احتمال سقوط بهمن بهاره و ریزش سنگ در مناطق مستعد وجود دارد.

ضیاییان درپایان درباره وضعیت جوی ارتفاعات شمال تهران طی روزهای پایانی هفته جاری اظهارکرد: استقرار هوای غالبا پایدار، طی روز آفتابی همراه با وزش باد و در قله‌های مرتفع گاهی باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=53810

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.