• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

پولدارترین فرد جهان در سال ۲۰۲۴ کیه و چیکاره است؟

  • کد خبر : 53821
  • 06 آوریل 2024 - 10:54

امسال چه کسی لقب پولدارترین فرد جهان را از آن خود کرد؟ به لیستی از ثروتمند ترین افراد جهان و نام پولدارترین فرد جهان در سال ۲۰۲۴ میپردازیم و او را به شما معرفی میکنیم.

پولدارترین فرد جهان

پولدارترین فرد جهان در سال ۲۰۲۴

نشریه فوربس طبق روال گذشته، در سال ۲۰۲۴ نیز اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرده است، امسال رکورد تعداد میلیاردهای جهان شکسته شد و فوربس تعداد میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۴ را دو هزار ۷۸۱ نفر اعلام کرده است. میلیاردرها نقش بزرگی در اقتصاد جهانی، سیاست و رشد بشردوستی در میان ملت ها ایفا می کنند.

رتبه اول

در صدر جدول میلیاردهای جهان، برنارد آرنو، کارآفرین فرانسوی و مدیرعامل گروه تجاری ال. ‌وِ.ام.اش LVMH، که بیش از هفتاد برند لوکس جهان از جمله لویی ویتون را در خود جای داده و خانواده‌اش با ۲۳۳میلیارد دلار قرار گرفته اند. در واقع شغل اصلی پولدارترین مرد جهان، مدیریت هفتاد برند لوکس و معروفی است که در صدر آنها، برند ال وی قرار دارد.

رتبه دوم پولدارترین فرد جهان

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌اکس و مالک X، با دارایی خالص ۱۹۵ میلیارد دلار در رتبه دوم پولدارترین فرد جهان قرار دارد.

رتبه سوم

جف بزوس، رئیس اجرایی هیئت مدیره، مؤسس و مدیرعامل ارشد سابق شرکت آمازون، بزرگ‌ترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان، در رده سوم پولدارترین فرد جهان قرار دارد.

ثروت ایلان ماسک در سال جدید چقدر است؟

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس اولین کسی بود که به دارایی ۳۰۰ میلیارد دلار دست یافت اما در نوامبر ۲۰۲۱ از دارایی خالص او کاسته شد. امسال ثروت خالص مدیرعامل تسلا ۱۹۵ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

تعداد میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴ تعداد پولدارترین فرد جهان، دو هزار ۷۸۱ نفر است که ۱۴۱ میلیاردر بیشتر از سال ۲۰۲۳ است. امسال رکورد تعداد میلیاردهای جهان شکسته شد، تخمین زده شده است که ثروت میلیاردرها در سال ۲۰۲۴ به بیش از ۱۴ تریلیون و ۲۰۰ میلیارد دلار می‌رسد. رکورد قبلی در سال ۲۰۲۱ با دو هزار ۷۵۵ میلیاردر ثبت شده بود.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید : واردات لوازم خانگی به کشور آزاد می‌شود

تیلور سوئیفت، ستاره پاپ آمریکایی میلیاردر شد

شمار میلیاردهای جهان در سال ۲۰۲۴ رکورد شکسته و به عدد دو هزار و نفر ۷۸۱ رسیده است. در میان فهرست منتشر شده از میلیاردرهای جهان نام تیلور سوئیفت، ستاره پاپ آمریکایی برای اولین بار با ۱٫۱میلیارد دلار و سام آلتمن، خالق ربات هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی با یک میلیارد دلار ثروت نیز دیده می شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=53821

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.