• امروز : دوشنبه - ۲۵ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : 30 - ذو الحجة - 1447
  • برابر با : Monday - 15 June - 2026
9

مسمومیت ۳۱ نفر با مشروبات الکلی تقلبی در دزفول

  • کد خبر : 58456
  • 13 جولای 2025 - 9:22

رئیس بیمارستان گنجویان دزفول از مراجعه مسمومیت ۳۱ نفر با مشروبات الکلی به این بیمارستان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

مسمومیت ۳۱ نفر با مشروبات الکلی

به نقل از پایگاه خبری دخالت دکتر محمدعلی شفیعی‌نیا شامگاه ۲۱ تیر در گفت‌وگو اظهار کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ نفر بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی به بیمارستان گنجویان دزفول مراجعه کرده‌اند که متاسفانه یک نفر از این افراد جان باخت و پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. وی افزود: همچنین هفت نفر از این بیماران تحت دیالیز قرار گرفته‌اند.

رئیس بیمارستان گنجویان دزفول با اشاره به ادامه اقدامات درمانی برای بیماران بستری در بیمارستان گفت: هشدار می‌دهم مصرف مشروبات الکلی به‌ویژه نمونه‌های تقلبی، با خطر نابینایی، نارسایی کلیه و مرگ همراه است و شهروندان به هیچ عنوان از این مشروبات استفاده نکنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=58456

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.