• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14

سردار آزمون زننده اولین گل فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر : 5887
  • 18 سپتامبر 2019 - 7:13
هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم‌های لیون و زنیت آغاز شد و سردار آزمون موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.
مهاجم ایرانی زنیت در دقیقه ۴۱ موفق شد به زیبایی دروازه لیون را باز کند تا زننده اولین گل فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد. جالب اینجاست که سردار چند دقیقه پیش از گلزنی احساس کرد نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و مصدوم شده، اما تعویض نشد تا زننده نخستین گل بازی باشد.
اولین گل لیگ قهرمانان اروپا

اولین گل لیگ قهرمانان اروپا با پای سردار

هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹ با دیدار تیم‌های لیون فرانسه و زنیت روسیه از ساعت ۲۱:۲۵ دیشب در فرانسه آغاز شد و سردار آزمون موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند چراکه در دیدار همزمان اینتر میلان ایتالیا و اسلاویا پراگ چک، گلی زده نشده و نیمه اول آن مسابقه با تساوی صفر- صفر پایان یافته بود. سردار در دقیقه ۴۱ موفق شد به زیبایی دروازه لیون را باز کند تا زننده اولین گل فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد. این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۰ لیون با گلزنی ممفیس دیپای از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید، اما نکته مهم در این گل، خطای پنالتی‌ای بود که اتفاق افتاد؛ اوزدوئف که به‌عنوان یار تعویضی به جای آزمون به بازی آمده بود،تنها دو دقیقه بعد از ورود، روی دیپای مرتکب خطای پنالتی شد تا گل زیبای سردار بسوزد.

سردار در شرایطی این گل را به ثمر رساند که دقایقی قبل از آن دچار مصدومیت شد و حتی اشاره‌ای به مربیان مبنی بر تعویض شدن داشت، اما در نهایت به بازی برگشت و چند دقیقه بعد گلزنی کرد.

آزمون همچنین اولین و تنها آسیایی تاریخ است که در اولین بازی لیگ قهرمانان گلزنی می‌کند. سردار آزمون که در نیمه اول مصدوم نیز شده بود، در دقیقه ۴۷ به علت ناتوانی در ادامه بازی بالاخره تعویض شد تا آسیب دیدگی اش بیشتر نشود.

اولین گل لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹ توسط سردار آزمون

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.