• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

روحانی: اهل ذلت و تسلیم نیستیم

  • کد خبر : 6032
  • 22 سپتامبر 2019 - 9:17

رئیس جمهوری ارتش، سپاه و بسیج را سه‌پایه اصلی حفاظت و حراست از انقلاب و کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری دخالتبه نقل ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری صبح یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسب ۳۱ شهریور سالروز آغاز دفاع قدس در جوار حرم بنیانگزار جمهور اسلامی ایران برگزار شد، با اشاره به استحکام بخشی ارتش و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی(ره) تاکید کرد: ارتش، سپاه و بسیج سه‌پایه اصلی حفاظت و حراست از انقلاب و کشور هستند.

رییس جمهور با اشاره به این‌که اگر درایت امام خمینی (ره) نبود دشمن ممکن بود به اهداف شوم خود دست یابد، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما با فرمان امام خمینی (ره)، با وحدت و یکپارچگی و هماهنگی و حضور مردم در همه صحنه‌های نبرد هشت سال در برابر مزدوران و دشمنان اسلام مقاومت کردند، دشمنانی که از سلاح غرب، ایده‌لوژی، شرق، چراغ سبز آمریکا و پول ارتجاع منطقه استفاده می‌کردند، اما ملت بزرگ ایران از هیمنه و سلاح شرق و غرب و پول ارتجاع عرب نهراسید.

وی ادامه داد: جنگ در کنار خسارات بی‌شمار ارزش‌های فراوانی به همراه داشت و به تعبیر رهبری جنگ برای ما گنج آورد. همان مقاومت هشت ساله بود که موجب شد امروز دشمنان برای تجاوز به سرزمین ما به تردید افتاده و موجب پشیمانی آنها شده است و جرات تصمیم‌گیری در برابر نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران را نداشته و نخواهند داشت.

روحانی با بیان‌ این‌که دشمن به جای جنگ نظامی به تدبیر خود جنگ اقتصادی و تعبیر صحیح تروریزم اقتصادی را آغاز کرده است، تاکید کرد: ملت با ایستادگی، هوشیاری و اتحاد و جهاد در میدان اقتصادی از این تنگه سخت هم عبور می‌کند. همه کارآفرینان، سرمایه‌ گذاران، کارگران، شرکت‌های دانش بنیان و مبتکران سردار و سرباز خط مقدم جنگ در برابر دشمن هستند. ما می‌توانیم با ایستادگی و اتحاد از این مسیر سخت عبور کرده و دشمن را وادار کنیم که در مقابل با سرفرود آورد.

رییس جمهور تاکید کرد: ما اهل ذلت و تسلیم نبوده، بلکه مرد مقاومت و ایستادگی هستیم. ما اهل تجاوز به مرزهای دیگران نیستیم و اجازه نمی‌دهیم دیگران به مرزهای ما تجاوز کنند. بی‌تردید هدف اول این جنگ اقتصادی نابودی انقلاب اسلامی است، اما این ملت امتحان خود را در برابر عفلقیان و حزب بعث ثابت کرد و امروز نیز این توان را دارد که در برابر دشمنان ایستادگی کند.

در مراسم رژه نیروهای مسلح تهران که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری آغاز شد، جمعی از فرماندهان ارشد نظامی کشورمان از جمله سردار سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی حضور دارند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=6032

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.