• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
13

وکیل حادثه دانشگاه علوم تحقیقات از اتفاقات پس از آن می گوید

  • کد خبر : 7684
  • 02 نوامبر 2019 - 16:49

 وکیل حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات 

حسام نواب صفوی در گفت‌و گو با خبرگزاری فارس از دسیسه ها براى لغو پروانه وکالتش خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود تمامى این مشکلات تا آخرین لحظه با خاطیان اتوبوس مرگ دانشگاه علوم تحقیقات خواهم جنگید.

وی افزود: بنده وکیل شاکیان در پرونده اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات هستم و نمی‌دانم این دسیسه از سوى کجا بوده اما پیگیر این موضوع هستم و این امر شامل ماده ۶۹۸ مبنی بر نشر اکاذیب نمی شود.

وکیل حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات تا آخر خواهم جنگید

این وکیل افزود: در دادگاه رسیدگی به پرونده اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات همچنان حاضر خواهم شد و برای برخورد با خاطیان این پرونده، تمام اقدامات لازم را خواهم کرد.

حسام واب صفوی گفت: قصد ما از پیگیری این پرونده رفع تبعیضات آشکار و برخورد با خاطیانى است که منجر به کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از دانشجویان شده اند.

به گزارش  خبرگزاری فارس، دادگاه کیفری دو استان تهران (کارکنان دولت) برای ۲۲ متهم پرونده رای صادر کرده است و براساس آن تمام متهمان از جمله پیمانکار و رئیس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات به حبس تعزیری محکوم شدند.

۵ دیماه سال گذشته یک دستگاه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات تهران که در حال انتقال دانشجویان بود، دچار واژگونی شد که ۱۰ کشته و ۲۸ مصدوم برجای گذاشت.

براساس گزارش کمیسیون آموزش در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات که در مجلس قرائت شد، دانشگاه آزاد به عنوان کارفرما و متولی امور حمل و نقل دانشجویان در واحد علوم تحقیقات و شرکت مهران گشت در این حادثه مقصر اعلام شدند.

وکیل حادثه دانشگاه علوم تحقیقات تهران

حسام نواب صفوى همچنین اعلام کرد: شکایت سازمان مرکزى دانشگاه آزاد اسلامى از اینجانب و خبرگزارى هایى که لینک اخبار مربوطه را نشر داده بودند،به جرم افترا،نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومى در مرحله بازپرسى دادسراى فرهنگ و رسانه منع تعقیب خورد که با اعتراض مجدد سازمان دانشگاه آزاد همراه شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=7684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.