• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

دعوت مجدد ترابی به تیم ملی

  • کد خبر : 8262
  • 11 نوامبر 2019 - 10:36

دعوت ترابی به تیم ملی پس از مصدومیت حاح صفی و خط خوردن او

پس از اینکه  لیست ۲۳ نفره «مارک ویلموتس» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد با قطعی شدن مصدومیت «احسان حاج‌صفی» از سوی کادر فنی انها تصمیم  دعوت ترابی به تیم ملی  گرفتند  گفتی است ، با اضافه شدن ترابی به اردوی ملی‌پوشان، شمار پرسپولیسی‌های حاضر در این دوره از اردو به عدد ۶ رسید.

بررسی نفرات حاضر در لیست ویلموتس نشان از آن دارد نسبت به لیست قبلی اشکان دژاگه، مرتضی منصوری، مهرداد محمدی و امید نورافکن دعوت نشده‌اند و به جای آنها وریا غفوری، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی جواز حضور پیدا کرده‌اند. در لیست نهایی ویلموتس علیرضا جهانبخش همچنان یک غایب سرشناس به شمار می‌رود. در لیست کنونی تیم ملی ۱۳ بازیکن داخلی از چهار تیم حضور دارند. ۱۰ بازیکن لژیونر نیز به تیم ملی راه پیدا کرده‌اند.

دعوت ترابی به تیم ملی

دعوت ترابی به تیم ملی ، پس از درخشش او در چند بازی اخیر پرسپولیس

پس از دعوت ترابی به تیم ملی بد نیست نگاهی به امار او در این فصل بیاندازیم ، ترابی در این فصل تقریبا در تمام دیدارهای پرسپولیس به میدان رفته وموفق شده سه گل و سه پاس گل در کارنامه خودش ثبت کند. اوهمچنین سه بار در تیم منتخب هفته از نگاه برخی سایت ها قرار گرفته است.

تیم های ملی فوتبال ایران و عراق پنجشنبه این هفته در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در اردن به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتبال ایران که در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی با تیم‌های کامبوج، هنک کنگ، بحرین و عراق هم‌گروه است از سه دیدار پیشین خود ۲ برد و یک شکست در کارنامه دارد. تیم‌های عراق و بحرین با ۷ امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند و تیم ایران با ۶ امتیاز در جایگاه سوم است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.