• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

فرمانده جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسید

  • کد خبر : 8327
  • 12 نوامبر 2019 - 10:05

شهادت فرمانده جنبش جهاد اسلامی در حملات رژیم صهیونیستی

ارتش اشغالگر صهیونیستی از عملیات هدف گیری ساختمانی خبر داد که دربرگیرنده برجسته‌ترین فرمانده جنبش جهاد اسلامی در غزه بود. در این راستا گردان‌های القدس شهادت یکی از فرماندهان این گروه به همراه همسرش را تایید کرد.به گزارش سایت العهد، از رسانه‌های فلسطینی،  بعد از هدف گرفتن منزل بهاء ابو العطا، توسط رژیم صهیونیستی موجب شهادت فرمانده جنبش جهاد اسلامی شده است. گردان‌های القدس با تایید خبر شهادت بهاء ابو العطا، فرمانده منطقه شرقی در پی آتش نیروهای رژیم صهیونیستی در شرق غزه اعلام کرد: همسر ابو العطا نیز هم در این حمله که در محله الشجاعیه در شرق غزه روی داد، به شهادت رسیده است. در عین حال وزارت بهداشت فلسطین پیش از این از شهادت یک زن و مرد و زخمی شدن دو فلسطینی دیگر در اثر حمله هوایی به شرق الشجاعیه در غزه خبر داده بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز افزود: ساختمانی را هدف گرفتیم که رهبر برجسته جنبش جهاد اسلامی در غزه یعنی بهاء ابو العطا در آنجا حضور داشت. این سخنگو ادامه داد، این هدف گیری در عملیات مشترک ارتش و سازمان امنیت عمومی (شاباک) انجام شد. ادرعی افزود: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر دستور انجام عملیات را داد.

شهادت فرمانده جنبش جهاد اسلامی

اذعان به شهادت فرمانده جنبش جهاد اسلامی در شبکه اجتماعی

وی در توییترخود گفت: ابو العطا عملا بسیاری از عملیات‌های جنبش جهاد اسلامی در غزه را اجرا کرده و به منزله بمب ساعتی بود. ابو العطا همچنین مستقیما در عملیات‌ها دست داشت و تلاش‌هایی برای هدف گیری شهروندان و سربازان اسرائیلی به طرق مختلف صورت داده بود که از جمله آنها شلیک راکت، عملیات تک تیراندازی، شلیک پهپاد و غیره بود.ادرعی ادعا کرد: ما به طرق مختلف طی ماه‌های گذشته سعی کردیم او را از عملیات خرابکارانه بازداریم اما او به تجاوزاتش ادامه داد و ما اتاقی که ابو العطا در آنجا بود را هدف گرفتیم و توانستیم موجب شهادت فرمانده جنبش جهاد اسلامی شویم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: او مسؤول بسیاری از عملیات‌های خرابکارانه در سال جاری در غزه نظیر شلیک موشک به جشنواره سدروت در ۲۵ اوت ۲۰۱۹ یا شلیک راکت به سمت سدروت و منطقه اطراف غزه موسوم به “غلاف غزه” در روز یکم نوامبر ۲۰۱۹ بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. عوضش میره تو بهشت…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.