• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

فرصت ۹ روزه به جاماندگان یارانه حمایتی معیشتی

  • کد خبر : 8724
  • 25 نوامبر 2019 - 15:50

برای  ثبت نام درسامانه جاماندگان یارانه حمایت معیشتی تنها نه روز فرصت باقی است!

 حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت معیشتی در واکنش به این گلایه که کد دستوری *۶۳۶۹# دچار اختلال شده و قرار بود این اختلال تا ساعت ۳ بعدازظهر رفع شود، توضیح داد: در اجرای طرح ملی حمایت معیشتی تقسیم کار صورت گرفته و وزارت رفاه وظیفه شناسایی مشمولان را بر عهده دارد. سازمان برنامه و بودجه وظایف پرداخت مبالغ و سازمان فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات وظیفه ارسال اطلاعات به مردم را بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: از آنجایی که رسیدگی حضوری به درخواست چندین میلیون نفر غیر ممکن بود و تصمیم گرفتیم درخواست‌های به صورت غیرحضوری بررسی شود این کد دستوری راه‌اندازی شده است و تا کنون ۹۰۰ هزار کدملی در این سامانه به ثبت رسیده است.  سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت معیشتی تصریح کرد : ۹ هزار کدملی که در این سامانه به ثبت رسیده متعلق به افرادی است که از سوی اپراتورهای غیرهمراه اول اقدام به ثبت درخواست کرده‌اند.

جاماندگان یارانه حمایت معیشتی

جاماندگان یارانه حمایت معیشتی ، ثبت اعتراض در سامانه ۶۳۶۹

میرزایی با تأکید به اینکه تا اطلاع‌رسانی بعدی این ستاد تنها سرپرست خانوار می‌توانند برای ثبت درخواست به این سامانه مراجعه کنند،‌گفت: تا کنون ۹۳ درصد درخواست‌های ثبت‌شده مربوط به سرپرست‌های خانوار بوده است.  وی افزود: بیانیه منتشر شده سازمان فناوری اطلاعات قرار بود تا ساعت ۳ بعدازظهر اختلالات ایجاد شده در سامانه رفع شود اما این اتفاق نیفتاده است.

سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت معیشتی ادامه داد:‌علت این مشکل مربوط مسائل فنی اپراتور همراه اول است چرا که ظرفیت در نظر گرفته شده برای این سامانه مراجعه ۵۰۰ هزار درخواست در ثانیه بوده است و بنابر این از نظر دریافت اطلاعات مشکلی نداریم.

میرزایی عنوان داشت:‌ اپراتور همراه اول باید اطلاعات مشترکانش را ارسال کرده تا پیام مقتضی به این افراد ارسال شود. وی اظهار امیدواری کرد راهکار جایگزینی برای حل این مشکل در نظر گرفته شود. سخنگوی ستاد شناسایی طرح حمایت معیشتی،‌افزود: مدت زمان ۹ روزه برای ثبت درخواست‌ها در نظر گرفته شده ضمن اینکه بسترهای دیگری از سوی سازمان فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده که به زودی اعلام خواهد شد.

میرزایی گفت: ظرف ۲۴ ساعت پس از ثبت پیامک درخواست متقاضیان کد رهگیری و نتیجه بررسی برای افراد ارسال می‌شود و افرادی که این کد رهگیری را دریافت کرد ظرف ۴۸ ساعت پس از دریافت آن باید به سامانه وزارت رفاه که در روز سه‌شنبه اطلاع‌رسانی می‌شود مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8724

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.