• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

شوک به پرسپولیس؛ کالدرون راهی امارات می شود؟

  • کد خبر : 9592
  • 07 دسامبر 2019 - 8:58

شب گذشته خبر پیشنهاد امارات به کالدرون که در توئیتر سعد الحارثی قرار گرفت باعث شد موضوع  جدایی کالدرون از جمع سرخپوشان تهرانی قوت بگیرد.

احتمال جدایی کالدرون

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که از ابتدای لیگ نوزدهم روی نیمکت این تیم می‌نشیند، نتوانسته تا کنون انتظارها را از این تیم برآورده کند و نتایجی که کسب شده شباهتی به نتایج سال‌های قبل مدافع ۳ عنوان پیاپی قهرمانی لیگ ندارد و از همین رو شایعاتی در هفته‌های اخیر در مورد دادن اولتیماتوم به وی و قطع همکاری صورت گرفته و حتی صحبت‌ از جانشینی یحیی گل‌محمدی مطرح شده است.

پیشنهاد امارات به کالدرون

 خبر پیشنهاد فدارسیون فوتبال امارات به کالدرون جالب توجه است و اگر این موضوع صحت داشته باشد احتمال جدایی کالدرون از جمع سرخپوشان تهرانی قوت می‌گیرد. سعد الحارثی، خبرنگار نامدار عربستانی و عضو سابق کمیته رسانه‌ای AFC در حساب رسمی خود نوشت: فدراسیون فوتبال امارات پیشنهادی جذاب به کالدرون ، سرمربی پرسپولیس ایران ارائه می دهد تا تیم امارات را در مرحله مقدماتی آسیا برای حضور در جام جهانی و جام ملت های آسیا آماده کند.

جدایی کالدرون از پرسپولیس

سعد الحارثی که  در زمینه درست کردن جنجال رسانه ای سابقه دار است، در زمان پیوستن برانکو به الاهلی با توئیت دیگری با این متن: بگذارید تهران گریه کند،تیم الاهلی و شهر جده از دستاورد های پرفسور خوشحالی خواهد کرد. خشم هوادران پرسپولیس را برانگیخته بود. گفتنی است این خبر ها در حالی منتشر می شود که شبکه ورزش ابوظبی امروز خبر داد زوران مامیچ، سرمربی کروات سابق الهلال عربستان گزینه اصلی هدایت تیم ملی امارات است و بزودی او به جای فان مارویک هلندی، روی نیمکت مربیگری تیم ملی این کشور می نشیند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.