• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

مصادره بخشی از اموال بیمارستان امام خمینی کرج توسط طلبکاران

  • کد خبر : 10239
  • 15 دسامبر 2019 - 11:59

رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از توقیف اموال بیمارستان امام خمینی و مصادره بخش دیالیز این بیمارستان خبر داد و گفت: اخیراً یکی از طلب‌کاران بیمارستان با حکم قضایی وسایل آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد.

قاسم طاهری در خصوص توقیف اموال بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: با وجودی که این بیمارستان برای کلانشهر کرج یک ضرورت محسوب می‌شود اما مشکلات آن همچنان ادامه دارد. طاهری ادامه داد: به دلیل پرداخت نشدن بدهی به یکی از پیمانکاران بیمارستان امام خمینی(ره)، طی چند روز گذشته این پیمانکار با حکم قضایی، اموال آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد، این اموال به وسیله دو وانت از بیمارستان منتقل شده است.

توقیف اموال بیمارستان امام خمینی

توقیف اموال بیمارستان امام خمینی این بیمارستان را در معرض تعطیلی قرار داد

طاهری تصریح کرد: هنوز بخش زیادی از بدهی‌های بیمارستان به چند پیمانکار دیگر پرداخت نشده و به همین دلیل احکام توقیف اموال دیگری هم وجود دارد، البته پیش از این یکی از پیمانکاران برای خارج کردن اموال یکی از بخش‌های بیمارستان اقدام کرده بود که پرسنل اجازه این کار را نداده بودند.

طاهری با اشاره به تعطیل شدن بخش دیالیز بیمارستان گفت: پیمانکار تأمین کننده تجهیزات این بخش ۹ میلیارد تومان طلب داشته اما در حال حاضر این میزان به ۴۰ میلیارد تومان رسیده و به دلیل ادامه این بدهی، تجهیزات این بخش را توقیف و از هفته گذشته مانع از ادامه کار آن شده است.

وی افزود: تعطیلی بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به بهانه نبود صافی و پزشک صورت گرفته است، این بخش پذیرای ۳۰ بیمار دیالیزی بود که در این شرایط به بیمارستان‌های دیگر مراجعه می‌کنند.

طاهری تاکید کرد: یکی از بخش‌هایی که به بیمارستان امام خمینی(ره) کرج اعتبار می‌داد بخش دیالیز بود و حالا این بخش تعطیل شده است.

این مسئول در خصوص حقوق معوقه پرسنل بیمارستان هم اعلام کرد: تاکنون دو حقوق معوقه به پرسنل پرداخت شده است، راه اندازی مجدد بیمارستان دغدغه اصلی پرسنل است و برای این کار باید تعرفه‌های بیمارستان از دولتی به خصوصی تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=10239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.