• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

تسهیلات طرح ملی مسکن، ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد

  • کد خبر : 10361
  • 16 دسامبر 2019 - 15:16

وزارت راه و شهرسازی  اعلام کرد تسهیلات طرح ملی مسکن برای هر واحد یک میلیارد ریال و با نرخ سود ۱۸ درصد است و در راستای کمک به تامین مسکن، طرح اقدام ملی تامین مسکن را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی کرده که ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار جمعیت نیز برعهده بنیاد مسکن قرار داده شده است.

تسهیلات طرح ملی مسکن

اصغر گونجی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین روز دوشنبه گفت: ساخت واحدهای مسکونی در طرح ملی مسکن در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شده و واگذاری آن نیز دهک‌های سه تا ۶ را دربر می‌گیرد.

تسهیلات طرح ملی مسکن

اصغر گونجی به شرایط ثبت نام متقاضیان در این طرح اشاره و تصریح کرد: سابقه سکونت پنج ساله افراد در شهر مورد تقاضا، متاهل بودن یا سرپرست خانوار، فاقد مالکیت ملک مسکونی از سال ۸۴ به بعد و استفاده نکردن از تسهیلات دولتی و مسکن از جمله شرایط متقاضیان هنگام ثبت نام است. به گفته این مسوول حوزه مسکن، ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین از ۳۰ آذرماه جاری به مدت سه روز خواهد بود.

گونجی با اشاره به سهمیه ۲ هزار و ۲۴۶ واحدی استان قزوین در مرحله نخست ثبت نام، یادآور شد: در این مرحله ثبت نام متقاضیان در شهرهای بویین زهرا، ضیاءآباد، اقبالیه، محمودآباد، آبیک، محمدیه، بیدستان، تاکستان، اسفرورین، خرمدشت و الوند صورت می‌پذیرد.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه تامین مسکن در این طرح برعهده اداره کل راه و شهرسازی است، طی چند روز آینده نیز اراضی مورد نظر برای احداث واحدها در شهرهای یاد شده تخصیص داده خواهد شد.

وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تامین مسکن، طرح اقدام ملی تامین مسکن را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی کرده که ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار جمعیت نیز برعهده بنیاد مسکن قرار داده شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=10361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.