• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

سامسونگ از گوشی جدید خود رونمایی کرد

  • کد خبر : 10460
  • 18 دسامبر 2019 - 10:33

ساعاتی پیش و در سکوتی خبری شرکت سامسونگ جدیدترین و البته مقرون به صرفه‌ترین  محصول خود گوشی Galaxy A01  را به صورت رسمی معرفی کرد.

ارزان ترین گوشی سامسونگ

جنگ در بازار میان‌رده و میان‌رده رو به پایین در دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار پر شور و پر حرارت دنبال می‌شود و برای اینکه سامسونگ بتواند سهم بیشتری از این بازار را به دست بیاورد محصولی هیجان‌انگیز با نامی عجیب و مشخصاتی جالب را معرفی کرده است؛ Galaxy A01

 گوشی Galaxy A01 سامسونگ مقرون به صرفه و ارزان

سامسونگ برای Galaxy A01 از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰p+ استفاده کرده که در قسمت بالای آن یک ناچ V شکل قرار گرفته و محل جای دادن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دستگاه است. حاشیه‌های نمایشگر در کناره‌ها معقول و کم است ولی در پایین نمایشگر کمی بیشتر است که البته می‌تواند به ارگونومی بهتر دستگاه منجر شود.

در پشت دستگاه نیز یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور دوم از نوع عمق میدان با رزولوشن ۲ مگاپیکسل قرار گرفته که می‌تواند برای این رده قیمتی مناسب و معقول باشد.

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم این گوشی مشخصاتی جالب توجه و خاص دارد که شاید مهمترین آنها مربوط به بخش حافظه دستگاه باشد. سامسونگ برای این گوشی دو انتخاب ۶ و ۸ گیگابایتی برای حافظه رم در نظر گرفته و جالب‌تر از آن این است که کاربران با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روبرو هستند که می‌توان با استفاده از درگاه مجزای microSD تا ۵۱۲ گیگابایت دیگر نیز به آن افزود.

گوشی جدید سامسونگ

این گوشی ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد

نکته عجیبی که در مورد سخت‌افزار این دستگاه وجود دارد نام و مدل مجهول چیپست پردازنده دستگاه است. در واقع سامسونگ به ذکر عبارت ۸ هسته‌ای و اعلام فرکانس ۱٫۹۵ گیگاهرتز برای چهار هسته اول و ۱٫۴۵ گیگاهرتز برای چهار هسته دوم اکتفا نموده و به نظر باید تا انتظار اطلاعات تکمیلی در این زمینه منتظر بمانیم. سامسونگ برای این گوشی یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز در نظر گرفته است و آن را با رنگ‌های بدنه مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد کرد.

در انتها باید به این نکته نیز اشاره کنیم که قیمت این گوشی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده ولی به احتمال فراوان محدوده زیر ۱۰۰ یورو را باید برای آن در نظر گرفت که با این اوصاف یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات شرکت را شکل خواهد داد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=10460

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.