• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

امتحانات نهایی دانش آموزان لغو نخواهد شد

  • کد خبر : 10790
  • 23 دسامبر 2019 - 11:24

تمامی امتحانات نهایی از امروز دوشنبه دوم دی، در مدارس برگزار می شوند. آموزش و پرورش شهر تهران روز گذشته اعلام کرد که امتحانات نهایی لغو نخواهد شد . در همین راستا امتحانات نهایی دانش آموزان سال دوازدهم روزانه، دانش آموزان بزرگسال و داوطلب آزاد پایه سوم متوسطه نظری و فنی و حرفه‌ای، از امروز آغاز خواهند شد. همچنین امتحانات مقطع پیش دانشگاهی نیز در مدارس داخـل و خــــارج از کشور از امروز برگزار می شوند و هیچ یک از امتحانات نهایی این مقاطع لغو نمی شوند.

امتحانات نهایی لغو نخواهد شد

طبق اعلام خبرگزاری ها کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران روز گذشته  با توجه به شرایط پایدار جوی و  تشدید آلودگی هوا، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند تا پایان این هفته  را تعطیل اعلام کرده است.

 در صورت تداوم آلودگی و تعطیلی مدارس امتحانات نهایی لغو نخواهد شد

سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران در این‌باره گفت: امتحانات نهایی و هماهنگ استانی شهر تهران “بزرگسالان، داوطلبان آزاد، ارزشیابی جامع و آموزش از راه دور” پایه نهم طبق برنامه ارسالی تحت هر شرایطی حتی اعلام تعطیلی به علت آلودگی هوا به قوت خود باقی است.

همچنین خسرو ساکی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با اشاره به اینکه امتحانات نهایی برای ۱۴۶ هزار و ۸۹۶ دانش‌آموز برگزار می‌شود، گفت: امتحانات نهایی برای دانش آموزان سال دوازدهم روزانه، دانش‌آموزان بزرگسال و داوطلب آزاد پایه سوم متوسطه نظری و فنی و حرفه‌ای و پیش دانشگاهی شاغل به تحصیل در مدارس داخـل و خــــارج از کشور، از دوم دی‌ماه آغاز و تا ۲۳ دی‌ماه ادامه دارد.

وی همچنین ادامه داد: در امتحانات نهایی دی‌ماه ۱۳۹۸،  ۱۶۸ عنوان سؤال طراح شده است که از این تعداد عنوان، برای  دوره فنی و حرفه‌ای  ۸۶ عنوان، پایه دوازدهم ۳۴ عنوان، سال سوم متوسطه ۳۴ عنوان و پیش‌دانشگاهی ۱۴ عنوان است.

 

فایل برنامه‌های امتحانات نهایی دی ماه ۹۸

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=10790

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.