• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

کالدرون تا جمعه به پرسپولیس مهلت داد

  • کد خبر : 10853
  • 24 دسامبر 2019 - 9:57

تهدید کالدرون به جدایی از پرسپولیس . شب گذشته گابریل کالدرون با حضور در برنامه فوتبال برتر، در مورد وضعیت خود و دیگر مربی های خارجی تیم های ایرانی صحبت کرد. سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه هیچ وقت دوست ندارد به خاطر مسائل مالی تیمش را دچار مشکل و بحران کند، گفت: شرایط من همانند استراماچونی است. اما به خاطر تربیتی که دارم برای پول چنین کارهایی نمی کنم. کالدرون گفت ایران با عراق بازی داشت اما سرمربی شما ۳ روز قبل از بازی به ایران آمد. من نمی‌توانم این موضوع را بپذیرم. سرمربی آرژانتینی سرخپوش ها همچنین عنوان کرد که: من فردی نیستم که یک روز قبل از بازی، تیمم را رها کنم. مشکل استراماچونی و ویلموتس همان مشکل من است اما به تیم، طرفداران و بازیکنان احترام می‌گذارم.

تهدید کالدرون به جدایی از پرسپولیس

کالدرون ادامه داد: اکنون به بازی روز جمعه با نساجی فکر می‌کنم و روز شنبه آینده به مرخصی می‌روم. برای بازگشت به ایران شرایطی دارم که باشگاه باید آنها را فراهم کند.

تهدید کالدرون به جدایی از پرسپولیس ، کالدرون تا جمعه مهلت داد

سرمربی پرسپولیس عنوان داشت: ۶ ماه با تمام وجود و با مشکلاتی که بود کار کردم اما اکنون باید شرایط ادامه کار فراهم شود. مربی دروازه‌بان‌های ما ۶ ماه است که در ورزشگاه شهید کاظمی می‌خوابد. من از جیب خودم برای باشگاه وسایل خریدم و  پول بلیت خودم و دستیارانم را دادم هر چند باشگاه گفته فردا این پول را به من می‌دهد.

کالدرون افزود: به باشگاه تا ۲۷ دسامبر (جمعه هفته جاری) فرصت دادم که شرایط را مهیا کند. باشگاه ابتدا باید طلب‌های بازیکنان که از سال گذشته مانده را بدهد. نکته بعدی این است که تا پیش از ۶ ژانویه  تکلیف خرید دو سه بازیکن و تکلیف اردوی قطر باید مشخص شود. دو ماه پیش درخواست این اردو دادم اما هنوز خبری نشده است.

وی خاطرنشان کرد:: باشگاه باید روش کارش را عوض کند. ما برای ادامه کار نیاز به یک مهاجم خارجی سطح بالا داریم و نمی‌توانیم تمام بار را روی دوش علیپور بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس گفت  دوست دارم برگردم و این پروژه را تمام کنم. اگر شرایطی که گفتم انجام شود به ایران برمی‌گردم. بخشی از قسط اول و قسط دوم قراردادم از سوی باشگاه پرداخت نشده است. مردم بدانند که من وظیفه اخلاقی‌ام را انجام دادم و به خاطر احترامی که برای خودم، هواداران و بازیکنان قائل بودم، ماندم. اگر شرایط درست شود امسال یک جام می‌گیریم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=10853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.