• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

نسل جدید مانیتورهای ال جی سری Ultra معرفی شد

  • کد خبر : 10877
  • 24 دسامبر 2019 - 11:56

 نسل جدید مانیتورهای ال جی سری Ultra به فاصله دو هفته تا نمایشگاه CES، رونمایی شد در بین محصولات، نمایشگر UltraWide با درگاه تاندربولت ۳، مانیتورهای گیمینگ UltraGear با پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه ای و نمایشگر UltraFine Ergo با رزولوشن ۴K به چشم می خورند.

مانیتورهای جدید ال جی

اولین نمایشگر ال جی برای سال ۲۰۲۰، مانیتور UltraFine Ergo با سایز ۳۲ اینچ و رزولوشن ۴K است. این مانیتور (با کد ۳۲UN880) روی پایه بر روی میز نصب شده و به شکل شناور حرکت می کند. پایه این مانیتور که شبیه پایه VESA است، به خلوت شدن میز و افزایش فضا کمک کرده و قابلیت حرکت افقی تا نهایتاً ۲۸۰ درجه و حرکت عمودی تا ۲۵ درجه را دارد.

مانیتورهای ال جی سری Ultra سال ۲۰۲۰ عرضه می شود

مانیتورهای LG-UltraFine-Ergo

هر سه مدل از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی (با قابلیت اورکلاک تا ۱۶۰ هرتز) برخوردار بوده و با G-Sync سازگارند. در صورتی که کاربر روشنایی بیشتری بخواهد، باید مدل های ۲۷ یا ۳۸ اینچی را انتخاب کند که از DisplayHDR 600 پشتیبانی می کنند. مدل ۳۴ اینچی از DisplayHDR 400 پشتیبانی می کند.

ال جی کاربرانی که به دنبال مانیتور اولترا واید هستند را نیز فراموش نکرده و برای این دسته از خریداران نمایشگر Curved UltraWide (38WN95C) با ابعاد ۳۸ اینچ را در نظر گرفته است.

این مدل ویژگی هایی همچون پنل IPS با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه ای، سازگاری با G-Sync و پشتیبانی از DisplayHDR 600 را به ارمغان آورده و ۹۸ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. یک پورت تاندربولت ۳ نیز در این مدل تعبیه شده که آن را برای کاربران مک نیز مناسب می کند.

پنل IPS مانیتور مورد بحث ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش داده و از HDR10 پشتیبانی می کند. همچنین از چندین درگاه از جمله USB-C، DisplayPort و دو پورت HDMI برخوردار است. مانیتور UltraFine Ergo برای گیم ساخته نشده ولی به خاطر پشتیبانی از FreeSync و پاسخ دهی ۵ میلی ثانیه ای، حرف هایی برای گفتن دارد.

ال جی برای گیمرها نمایشگرهای UltraGear با کدهای ۲۷GN950, 34GN850 و ۳۸GN950 که هر کدام به ترتیب ابعادی برابر با ۲۷، ۳۴ و ۳۸ اینچ دارند را در نظر گرفته است. این نمایشگرها تفاوت چندانی با محصولات همین خانواده که اواخر خرداد ماه امسال معرفی شدند، نداشته و همچنان پنل IPS با پاسخ دهی بسیار سریع ۱ میلی ثانیه ای را ارائه می کنند.

مانیتورهای UltraGear
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=10877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.