• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
15

اطلاعاتی جدید از گوشی P40 هواوی منتشر شد

  • کد خبر : 10954
  • 25 دسامبر 2019 - 12:26

حساب کاربری هواوی فرانسه با معرفی گوشی P40 هواوی در یک توئیت اعلام کرد که این گوشی از باتری گرافن استفاده می کند. این توییت صراحتا ادعا کرده است که پرچمدار بعدی هواوی یعنی P40 با باتری گرافنی نسل بعدی عرضه خواهد شد.

معرفی گوشی P40 هواوی

اگرچه این توییت منتشر شده است، نمی توان با اطمینان گفت که حقیقت دارد، برای مثال برخی از کاربران و متخصصان با تردید به این ادعا نگریسته اند و یکی از توسعه دهندگان مشهور تلفنهای هوشمند زیر این توییت پاسخ داد:”این ادعا مبتنی بر یک فناوری است که در حال حاضر غیرممکن است.” حساب توییتر هواوی در مورد دستگاهی مدعی شده که هنوز اطلاعات دقیق آن مشخص نشده است

این فناوری در حال حاضر در سایر تلفن های هوشمند استفاده نمی شود و تصاویر P40 که در توییتر منتشر شده اند در واقع رندرهای مفهومی این گوشی بودند. به نظر می رسد شخصی، حساب توییتر هواوی فرانسه را بر اساس اطلاعات نادرست تنظیم کرده است. پیش از این نیز همین حساب ادعاهایی را درباره  باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که در مدت ۴۵ دقیقه شارژ می شود، منتشر کرد.

معرفی گوشی P40 هواوی در توییتر

اطلاعات جدید هواوی

در ماه اوت ، سامسونگ اعلام کرده بود که در حال تولید فناوری باتری نسل بعدی با استفاده از گرافن است که می تواند جایگزین باتری های لیتیوم یون مورد استفاده امروز در همه تلفن های هوشمند شود. چنین دستگاهی حتی تا اواخر سال آینده یا سال ۲۰۲۱ رونمایی نمی شود.

پیش فرض های دیگری درباره گوشی هواوی P40 وجود دارد. برای مثال گفته می شود این گوشی دارای دوربینی چشمگیر با قابلیت بزرگنمایی ۱۰ برابر نوری با دیافراگم f / 4.0 است. تلفن های هوشمند سری P هواوی همواره با Leica به بازار عرضه می شوند و به شدت روی قابلیت های عکاسی متمرکز شده اند.

ما همچنین انتظار داریم این گوشی دارای دوربینی با حفره پانچ در قسمت جلویی، یک صفحه نمایش خمیده ۶٫۵۷ اینچی FHD + AMOLED و دو دوربین جلوی است. افزون بر این انتظار داریم که این گوشی دارای تراشه CPU Kirin 990 باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=10954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.