• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

قیمت یک واحد مسکن ملی چقدر تمام می شود؟

  • کد خبر : 11135
  • 28 دسامبر 2019 - 11:54

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن برای استان تهران گفت: آپارتمان‌هایی که ۳ یا ۴ طبقه ساخته می‌شوند متری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تمام می‌شود. به این مفهوم که اگر فردی واحد ۱۰۰ متری را انتخاب کرده باشد قیمت تمام شده ساخت این واحد با دریافت تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومان برای آن تمام می‌شود.

قیمت واحد‌های مسکونی طرح مسکن ملی

محمود محمودزاده  با تکذیب آورده اولیه ۱۵۰ میلیون تومانی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، گفت: طبق جدولی که برای طرح مسکن ملی در سایت منتشر شده است، متقاضیان در مرحله اول تنها ۳۰ درصد کل بهای تمام شده را پرداخت می‌کنند و در مراحل بعدی مطابق با پیشرفت واحد‌های مسکونی آورده‌های خود را پرداخت می‌کنند.

قیمت واحد‌های مسکونی طرح مسکن ملی در تهران و شهرهای دیگر

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آورده متقاضیان برای واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های مختلف ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است، گفت: در صورتی که پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن ۹۹ ساله باشد و متقاضیان به صورت گروهی واحد‌های خود را تحویل بگیرند، قیمت تمام شده ساخت واحد‌ها بسیار ارزان‌تر تمام می‌شود.

محمودزاده افزود: در صورتی که متقاضیان به صورت گروهی و پلاک به پلاک در قالب گروه‌های زیر ۱۰ نفر واحد‌های خود را بسازند، ممکن است آورده متقاضیان زیر ۱۰۰ میلیون تومان تمام شود. متقاضیان برای این پروژه‌های ۹۹ ساله ۱۰۰ میلیون آورده باید داشته باشند و ۱۰۰ میلیون تومان هم تسهیلات دریافت می‌کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در ابتدا متقاضیان ۳۰ میلیون تومان به حساب واریز می‌کنند و مابه‌ التفاوت قیمت تمام شده را طی جدولی در مراحل مختلف مطابق با پیشرفت واحد‌ها واریز می‌کنند.

وی افزود: تمامی واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دارند که متقاضیان مطابق با نیاز خود این تسهیلات را دریافت می‌کند. معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: برای یک واحد ۱۰۰ متری در استان تهران ممکن است کل آورده متقاضیان تنها ۱۵۰ میلیون تومان باشد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=11135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.