• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
26

شیائومی از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد

  • کد خبر : 11559
  • 04 ژانویه 2020 - 12:35

جزئیاتی جدید از ساعت هوشمند شیائومی منتشر شد. شیائومی در آغاز هفته بدون هیچ گونه مشخصات و قیمت گذاری، از ساعت هوشمند و جدید خود رونمایی کرد. اما اکنون جزئیات بیشتری درباره این ساعت را در اختیار داریم. این ساعت هوشمند به طور رسمی در چین به فروش رسیده است.

ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی در آغاز هفته بدون هیچ گونه مشخصات و قیمت گذاری، از ساعت هوشمند و جدید خود رونمایی کرد . اما اکنون جزئیات بیشتری درباره این ساعت را در اختیار داریم. این ساعت هوشمند به طور رسمی در چین به فروش رسیده است.

جزئیاتی جدید از ساعت هوشمند شیائومی

رنگ ساعت شیائومی مشکی و نقره ای است. در داخل Watch Color یک باتری سلولی ۴۲۰ میلی آمپر ساعتی است که افزون بر ۱۴ ساعت استفاده معمولی می تواند تا ۲۲ روز در صورت فعال کردن حالت استقامت دوام بیاورد. شیائومی هیچ اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن بین المللی Watch Color نداده است. قیمت این محصول ۱۱۵ دلار است.

ساعت جدید شیائومی

افزون بر اینها ، ساعت مذکور، همه حالت های معمول ردیابی تناسب اندام ، GPS ، بلوتوث ۵٫۰ ، NFC و ضربان قلب و ردیابی خواب را در اختیار دارد. این ساعت تا عمق ۵ متری ضد آب است و باتری ان نیز تا ۱۴ روز با استفاده معمولی دوام دارد. این ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی است و  بند این ساعت نیز سیلیکونی است که می تواند با ۶ نوع سیلیکون دیگر یا دو گزینه چرمی جایگزین شود. از نظر پیگیری تناسب اندام، این ساعت شما را برای ۱۰ ورزش مجزا از جمله دویدن ، دوچرخه سواری ، کوهنوردی و همچنین شنا در محیط داخلی و خارجی همراهی می کند. این ساعت دارای صفحه نمایش آمولد دایره ای، سیستم عامل Wear و مجموعه ای از تسمه های رنگارنگ است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=11559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.