• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

وداع با شکوه با شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش در اهواز

  • کد خبر : 11631
  • 05 ژانویه 2020 - 11:48

مراسم تشییع شهید سلیمانی در اهواز در حال برگزاری است. ازدحام جمعیت به حدی است که مسؤولان برگزاری مراسم تصمیم گرفتند پیکر مطهر شهید سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش در حد فاصل چهارراه نادری تا چهارراه آبادان تشییع شود.

مراسم تشییع شهید سلیمانی در اهواز

از نخستین ساعات صبح امروز مردم خوزستان خود را از نقاط مختلف استان به اهواز رساندند تا در مراسم مشارکت کنند. ازدحام جمعیت به حدی است که مسؤولان برگزاری مراسم تصمیم گرفتند پیکر مطهر شهید سلیمانی و هم رزمان شهیدش در حد فاصل چهارراه نادری تا چهارراه آبادان تشییع شود.

جزئیات مراسم تشییع شهید سلیمانی در اهواز

حضور پر شور مردم در وداع با شهید سلیمانی

مراسم  قرار بود از ساعت ۸ صبح آغاز شود اما به دلیل تراکم شدید جمعیت در مسیر تشییع شهدای مقاومت، آغاز مراسم ‌با مشکل مواجه شد. شدت تراکم جمعیت ‌در میدان مولوی و خیابان سلمان فارسی به حدی بالا بود که ‌سبب شد مراسم تشییع با تاخیر آغاز شود‌. بنا بر تصاویر هوایی منتشر شده مردم خوزستان از امانیه تا چهارراه آبادان که مسیری ۴ کیلومتری است مملو از جمعیت باشد، همچنین خیابان‌های منتهی به امانیه مانند لقمان و مدرس و خیابان‌های منتهی به چهارراه نادری و خیابان ادهم مرکز شهر مملو از جمعیت شده‌اند.

وداع با شهید سلیمانی در اهواز

قرار بود مراسم تشییع پیکرها در اهواز از ساعت ۸ صبح تا ۹ و ۳۰ صبح امروز باشد اما ازدحام جمعیت این مراسم را با تأخیر مواجه کرد. قرار است پیکر این شهید و همرزمانش پس از تشییع ‌به حسینیه ثارالله اهواز منتقل ‌و از آنجا برای انتقال به مشهد مقدس به فرودگاه اهواز برده ‌شود. خواسته‌ امروز مردم خوزستان‌ انتقام سخت از عاملان ترور شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش است و  با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و خوزستان یک کلام انتقام انتقام، خواستار برخورد شدید با عاملان ترور شهید سلیمانی شدند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=11631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.