• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

هک وب‌سایت اداره فدرال آمریکا توسط هکر‌های ایرانی

  • کد خبر : 11646
  • 05 ژانویه 2020 - 12:44

یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که گروهی از هکرهای ایرانی، اقدام به نفوذ به وب‌ سایت‌ دولتی آمریکا کرده اند. بر اساس گزارش این روزنامه، هکرهای ایرانی ضمن نفوذ به سایت دولتی آمریکا، متعهد شدند که انتقام خون ژنرال قاسم سلیمانی و دیگر شهدای حمله تروریستی واشنگتن را خواهند گرفت.

نفوذ به وب‌ سایت‌ دولتی آمریکا

روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی نوشت که گروهی از هکرهای ایرانی با نفوذ در وب‌سایت یک سازمان دولتی آمریکا، با انتشار پیام‌هایی متعهد شدند که انتقام شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را از واشنگتن بگیرند.

نفوذ به وب‌ سایت‌ دولتی آمریکا توسط هکرهای  ایرانی

طبق این گزارش، وب‌سایت «FDLP» که نشریه‌های دولت فدرال را به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد، روز گذشته (شنبه) با صفحه‌ای تحت عنوان «هکرهای ایرانی!» جایگزین شد و در آن پیامی از آیت‌الله «علی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و پرچم ایران، به نمایش درآمد.

در صفحه هک شده این وب‌سایت آمریکایی، تصویری از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا قرار داده شده بود که مشتی از سوی ایران به صورت وی روانه شده بود و موشک‌هایی نیز در نزدیکی او به پرواز درآمده بودند. هکرها در این صفحه پیامی را از سوی مقام معظم رهبری نوشته بودند که فرمودند: «انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون شهید سلیمانی و دیگر شهدای حادثه دیشب آلودند. او چهره‌‌ی بین‌المللی مقاومت است همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند».

پیامی هم به انگلیسی در این صفحه قرار داده شده بود: «شهادت، پاداش وی (شهید سلیمانی) برای سالها تلاش سرسختانه بودت و با عزیمت وی با قدرت خدا، تلاش و مسیر وی متوقف نخواهد شد و انتقام سرسختانه‌ای در انتظار آن جنایتکارانی است که دستان کثیف خود را به خون وی و خون دیگر شهدا در حادثه شب گذشته آلوده کردند».

 

منبع فارس

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=11646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.