• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
23

آخرین اخبار از وضعیت سیلاب در آق‌قلا و گمیشان

  • کد خبر : 1170
  • 30 مارس 2019 - 5:21

در یازدهمین روز از سیلاب گلستان، لایروبی محل اتصال گرگانرود به دریا به اتمام رسید تا آب با سرعت بیشتری وارد دریا شود.

عبدالرضا چراغعلی معاون استاندار گلستان در جدیدترین گفت وگو ی خود از وضعیت سیلاب در آق‌قلا و گمیشان ،  با خبرنگاران اظهار کرد : با ایجاد مسیرهای انحرافی ، آبی که از آق قلا خارج می شود را به سمت دشت در مرز تغییر دادیم تا آب بیش از این به سمت گمیشان نرود.

وی بیان کرد : از روز گذشته تا بامداد امروز در بخش هایی  از منطقه سیل زده آق قلا بدلیل افزایش حجم آب گرگانرود در پی بارندگی های اخیر و ذوب برف در ارتفاعات ، حدود ۱۰ سانتیمتر افزایش ارتفاع آب را داشتیم.

عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان  تاکید کرد:‌ همه نیروها در تلاش هستند که با مهار آب ، خسارت بیشتری به شهر وارد نشود.

وضعیت سیلاب در آق‌قلا و گمیشان

 همچنین وی اظهار کرد : شامگاه گذشته در بخشی از شهر گمیشان ارتفاع آب افزایش یافت و مشکلات بیشماری را برای مردم آن بخش از شهر ایجاد کرد.

عبدالرضا چراغعلی  در خصوص آخرین وضعیت گمیشان ، گفت: نیروهای ارتش و سپاه در تلاش هستند تا راه ارتباط زمینی از خواجه نفس به گمیشان را برقرار کنند. در حال حاضر راه سیمین شهر به گمیشان بدلیل بالا آمدن سطح آب، تنها با خودروهای شاسی بلند انجام می گیرد.

وضعیت سیلاب در مناطق آق‌قلا و گمیشان

 خبر خوش از وضعیت سیلاب در آق‌قلا و گمیشان

 

عبدالرضا چراغعلی یک خبر خوش هم از وضعیت سیلاب در آق‌قلا و گمیشان  داد و گفت: در آخرین ساعات شب گذشته لایروبی دهانه گرگانرود به اتمام رسید و مسیر اتصال دریا به گرگانرود تسهیل شد تا  آب با سرعت بیشتری وارد دریا شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین اظهار کرد : با فروکش کردن حجم قابل توجهی از آب ، رفت و آمد در مسیر گرگان به آق قلا  نسبت به چند روز گذشته تسهیل شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1170

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.