• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

شکست امیدهای ایران مقابل کره ، حسرت المپیک ابدی می شود؟

  • کد خبر : 12127
  • 12 ژانویه 2020 - 16:17

شکست امید ایران مقابل کره جنوبی . تیم فوتبال امید ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ساعت ۱۳:۴۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تینسنولانون شهر سونگلا به مصاف کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

شکست امید ایران مقابل کره جنوبی

تیم امید ایران در شرایطی به دیدار برابر کره جنوبی رسید که در گام اول مقابل ازبکستان به تساوی یک بر یک دست یافته بود و در سوی دیگر تیم کره جنوبی با سه امتیاز از پیروزی مقابل چین به ایران رسیده بود.

شکست امید ایران مقابل کره جنوبی

ملی پوشان امید ایران تا پیش از دریافت گل اول بازی که روی ریباند یک شوت از کره ایها در دقیقه ۲۲ ثبت شد، شرایط خوبی داشتند ولی پس از این گل شاکله تیم ایران از هم پاشید و در همین دقایق بود که گل دوم هم روی یک شوت از راه دور در دقیقه ۳۲ ثبت شد تا شاگردان استیلی با شکست به رختکن بروند.

در نیمه اول شرایط برای تیم ملی بهتر شد و شاهد نمایش بهتری از سوی بازیکنان بودیم ولی تنها شاهد یک گل از سوی رضا شکاری در دقیقه ۵۲ بودیم تا پس از دو بازی، یک امتیاز به حساب شاگردان استیلی واریز شده باشد. حالا ما باید منتظر دیدار ازبکستان و چین باشیم تا با رقم خوردن نتیجه دلخواه در آن مسابقه، در بازی آخر برابر چین همچنان امیدوار به صعود باشیم.

 کره‌جنوبی با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. تیم ایران با یک امتیاز برای صعود از گروهش شانس کمی خواهد داشت. تیم امید کشورمان در بازی نخست مقابل ازبکستان با نتیجه یک – یک به نتیجه مساوی رسیده بود و در بازی سوم روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف چین می‌رود. دیگر دیدار این گروه نیز امروز میان ازبکستان و چین برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=12127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.