• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
14

آخرین وضعیت جاده‌های استان سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 12349
  • 15 ژانویه 2020 - 15:37

عبدالهاشم حسن‌نیا در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های استان سیستان و بلوچستان پس از سیلاب اخیر، اظهار داشت: در حال حاضر همکاران ما در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در جاده‌های آسیب‌دیده از سیل، مستقر هستند تا عبور‌های فرعی را در جاده‌های آسیب‌دیده ایجاد کنند.

آخرین وضعیت جاده‌های استان سیستان

معاون وزیر راه و شهرسازی که در حال حاضر بابت رصد وضعیت جاده‌ها در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان حضور دارد، بیان کرد: در مسیر جاده چابهار ـ. کنارک ـ. جاسک هستیم که به علت بروز سیلاب تا اندازه‌ای آسیب دیده است، این جاده در استان سیستان و بلوچستان و مرز مشترک استان هرمزگان است که به علت سیلاب دچار تخریب شده است؛ امیدواریم محور مذکور تا پایان وقت امروز بازگشایی و تردد برقرار شود.

آخرین وضعیت جاده‌های استان سیستان

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: در سیلاب اخیرِ سیستان و بلوچستان، محور‌های مواصلاتی ۸۵۰ روستا مسدود شده بود و ۵ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه در کل سیستان و بلوچستان آسیب دید که شامل راه‌های روستایی، اصلی و فرعی است.

حسن‌نیا اضافه کرد: در حال حاضر اغلب محورهای استان سیستان و بلوچستان بازگشایی شده است، اما در حدود ۵۰ روستا جاده‌ها مشکلاتی دارد که در حال تلاش هستیم تا بازگشایی شوند.

وی تأکید کرد: ۶۵۰ نفر از همکاران ما با ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در حال بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیلاب هستند ضمن آنکه شرکت‌های پیمانکار و بخش خصوصی نیز که در منطقه فعال هستند، ادوات و ماشین‌آلات خود را بابت بهسازی راه‌های آسیب‌دیده به کار گرفته‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۱۰ دهنه پل درمحور‌های جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان آسیب دیده است که سعی می‌کنیم عبور موقت برای این پل‌ها ایجاد کنیم البته تا کنون بخش زیادی از عبور موقت‌ها، ایجاد شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد: برنامه‌ریزی و هدفگذاری کرده‌ایم با تلاش جهادی، تا روز شنبه همه راه‌ها و جاده‌های استان سیستان و بلوچستان برای تردد باز باشد.

حسن‌نیا در تشریح خسارات وارده شده به جاده‌ها در سیستان و بلوچستان در سیلاب اخیر گفت: بررسی‌ها ادامه دارد هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم، زیرا باید ابتدا آب فروکش کند و سپس بخش‌های آسیب دیده به صورت دقیق بررسی و میزان خسارت وارد شده، احصا شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=12349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.