• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

رئیس جمهور: من از تمام ملت ایران دعوت می کنم پای صندوق های رای بیایند

  • کد خبر : 13052
  • 27 ژانویه 2020 - 12:16

حسن روحانی با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به حضور مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: انتخابات خیلی مهم است، مخصوصاً انتخابات مجلس ولی از انتخابات مهمتر سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم است. انسجام و وحدت ما نمی‌گذارد که آمریکا پیروز شود، من از تمام ملت ایران از تمامی اقشار، از روستایی و شهری، از تمام اقوام و مذاهب می‌خواهم که پای صندوق‌ها بیایند.

حضور مردم در انتخابات

حسن روحانی در ادامه افزود: امروز روزی است که باید به‌پای صندوق رأی برویم ولو اینکه ممکن است بگوییم فلان کار دقیق اجرا نشده نباید با صندوق قهر کنیم ولو اینکه در تهرانِ ۳۰کاندیدایی ببینید ۳۰ کاندیدا ندارید و  در جایی که ۶ کاندیدایی است شما ۴ کاندیدا داشته باشید.

دعوت روحانی برای حضور مردم در انتخابات

حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور در همایش سراسری استانداران و فرمانداران که صبح امروز در سالن ۶۰۰نفره وزارت کشور برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به عدم تأیید لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ چرا لوایحی که دولت تصویب کرده و به‌صورت لایحه به مجلس فرستاده و مجلس نیز آن را تصویب کرده و رهبری هم که به‌صراحت می‌گوید “ما با لوایح دولت مشکلی ندارم”، مورد تأیید قرار نمی‌گیرد؟ اینها باید به مردم پاسخگو باشند.

وی افزود: ما نباید بگذاریم ترامپ و دیگر تروریست‌های کاخ سفید موفق شوند، اینها در حال ترور کردن رابطه ایران با جهان هستند، اینها دارند ارتباط مردم با نظام را ترور می‌کنند. رئیس‌جمهور گفت: همه ما باید تلاش کنیم که رقابتی بودن انتخابات را درست کنیم، نقص ما اینجاست که در رقابت مشکل داریم امیدواریم این رقابت درست شود. بگذاریم همه گروه‌ها بیایند، این‌که نمی‌شود نهادهای اصلی قانونی گزارش درست بدهند.

وی با کنایه به نظارت شورای نگهبان گفت: اگر ما می‌خواهیم مشکل کشور را با رفتن به در خانه‌ها درست کنیم پس این نهادهای چهارگانه را برای چه داریم؟ نباید بگذاریم رقابت از آن حالتی که قانون مشخص کرده که معیار همه چیز است خارج شود. دولت، وزارت کشور، مجلس و هیچ نهادی بالاتر از قانون نیست.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=13052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.