• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

بارسلونا قهرمان لالیگا / شکست اتلتیکو مادرید، بارسلونا را به قهرمانی نزدیک کرد

  • کد خبر : 1323
  • 07 آوریل 2019 - 5:19

بارسلونا توانست اتلتیکو مادرید ۱۰ نفره را شکست دهد و در آستانه قهرمانی در لالیگا قرار بگیرد.

شنبه شب در هفته سی و یکم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با دو گل مهمانش را در نوکمپ شکست داد.

بارسا بازی را بهتر شروع کرد و قصد داشت در لحظات ابتدایی دروازه روخی بلانکو را باز کند. با این حال نخستین موقعیت نه چندان خطرناک به اتلتیکو رسید.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و چند موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه ها ایجاد شد اما هیچ یک از آنها نتوانست قفل دروازه ها را باز کند.

تا اینکه در دقیقه ۲۸، مهمترین اتفاق نیمه اول رقم خورد. دیگو کاستا در اعتراض به تصمیم داور، الفاظ نامناسبی را به کار برد و داور هم او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

دیگو گودین و خوسه خیمنس نیز به خاطر اعتراض به تصمیم داور با کارت زرد جریمه شدند. در دقیقه ۳۵ آنخل کورئا به جای آریاس به میدان رفت. شرایط برای اتلتیکو ی ۱۰ نفره سخت شده بود و بازی کاملاً در اختیار بارسلونا بود. نیمه اول با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و می توانست خیلی زود به گل برسد اما ضربه بوسکتس از بالای دروازه اوبلاک به بیرون رفت.حملات بارسا ادامه داشت و در دقیقه ۵۶، مسی با یک حرکت انفرادی عالی، صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او را دروازه بان اتلتیکو مهار کرد.

در دقیقه ۷۴ خوسه خیمنس فرصت داشت دروازه بارسلونا را باز کند اما ضربه سرش با اختلاف کمی به بیرون رفت. کارلس آلنیا و نلسون سمدو برای بارسلونا به میدان رفتند و پس از این تغییرات بالاخره میزبان به گل رسید. اوبلاک در دقیقه ۸۵ حریف شوت سوارس نشد و بارسا یک بر صفر پیش افتاد. در ادامه مسی دروازه اتلتیکو را باز کرد تا خیال این تیم از پیروزی راحت شود.

بارسلونا با این پیروزی ۷۳ امتیازی شد و فاصله‌اش را با اتلتیکو، تیم دوم جدول به یازده امتیاز افزایش داد. کاتالانی‌ها با این برد در آستانه قهرمانی در لالیگا قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1323

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.