• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
30

اقدامات امنیتی شرکت اپل برای مقابله با کرونا

  • کد خبر : 13242
  • 30 ژانویه 2020 - 11:18

اقدامات امنیتی شرکت اپل برای مبارزه با ویروس کرونا آغاز شد. شرکت اپل در حال تمیز کردن فروشگاه های خود در چین و محدود کردن مسافرت کارمندانش برای محافظت در برابر ویروس کرونا است.

اقدامات اپل برای مبارزه با کرونا

اپل اقدامات پیشگیرانه ای برای محافظت از کارگران خود در برابر گسترش ویروس کرونا، در سرزمین اصلی چین انجام می دهد. مدیرعامل اپل؛ تیم کوک در این خصوص گفت: این شرکت سفر کارمندان خود به کشور چین را محدود کرده است.، مقامات چینی ۶۰۰۰ مورد داخلی این ویروس را با شمار تلفات ۱۳۲ نفر تأیید کرده اند. شهر چینی ووهان ، که تصور می شود منشاء این ویروس است ، در حال حاضر در حالت قرنطینه کامل است.

اقدامات اپل برای مبارزه با کرونا

کوک به تحلیلگران گفت که اپل از هفته گذشته سفر کارمندان خود را به “موقعیتهای مهم اقتصادی” در چین محدود کرده است. اپل تنها شرکتی نیست که این احتیاط را آغاز کرده است چرا که فیسبوک نیز اخیرا اعلام کرد که مسافرت های غیر ضروری کارمندان خود را به حالت تعلیق در می آورد.

اما برخلاف فیس بوک، اپل به زنجیره تأمین خود متکی است که اکثر بخشهای مهم آن در چین است. کوک گفت که کارخانه های تأمین کننده خارج از ووهان پس از تعطیلات سال جدید میلادی که به مدت ده روز به تعویق افتاده ، مجدداً افتتاح شده اند.زنجیره تأمین تنها بخش از فعالیت اپل که تحت تأثیر ویروس قرار گرفته نیست. کوک افزود اپل یکی از فروشگاه های خود را تعطیل کرده است و بسیاری از فروشگاه های دیگر با ساعات کاری کوتاه کار می کنند. کوک گفت: “ما اقدامات احتیاطی دیگری را انجام می دهیم و مغازه های خود را بیش از گذشته ضدعفونی و تمیز می کنیم و همچنین بررسی دمای بدن کارمندان را انجام می دهیم.”

وی افزود: شیوع این بیماری بر فروش در چین تأثیر گذاشته است. در حالی که فروش ما در منطقه ووهان بسیار ناچیز است ، ترافیک خرده فروشی ها نیز در چند روز گذشته در خارج از این منطقه در سراسر کشور تحت تأثیر قرار گرفته است.”

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=13242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.