• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

وام ضروری ۷ میلیون تومانی واریز شد

  • کد خبر : 13498
  • 03 فوریه 2020 - 8:49

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت چهارم وام ضروری ۷ میلیون تومانی تا پایان یکشنبه ۱۳ بهمن خبر داد.

وام ضروری ۷ میلیون تومانی

 اکبر افتخاری ضمن تبریک و گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در دومین روز از دهه مبارک فجر، نوبت چهارم وام ضروری ۷ میلیون تومانی زودتر از موعد به حساب حقوقی بازنشستگان واجد شرایط براساس نوبت بندی صورت گرفته تا پایان یکشنبه ۱۳ بهمن واریز می‌شود.

وام ضروری ۷ میلیون تومانی

افتخاری با تاکید بر اینکه خدمت به بازنشستگان کشوری و پیشکسوتان سرزمین بزرگ ایران اسلامی برای من افتخار است، اظهار داشت: از اینکه امروز در جمع خانواده گرانقدر و فرهیخته بازنشستگان هستم بسیار خوشحالم.

وی افزود: البته این مسئولیت بار بسیار سنگینی بر دوش من گذاشته که امیدوارم با کمک همکاران صندوق و مشورت بزرگان اهل فن به ویژه بازنشستگان متخصص بخشی از دغدغه‌های به حق عزیزان تحت پوشش را رفع کنیم.

افتخاری تصریح کرد: پرداخت وام ضروری بخش کوچکی از خدمات صندوق بازنشستگی کشوری به جامعه یک و نیم میلیون نفری پیشکسوتان کشوری است و ما تلاش می‌کنیم تا این صندوق به جایگاه اجتماعی و اقتصادی مناسب و شایسته شان بازنشستگان برسد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر لزوم ایجاد آرامش پیرامون دومین نهاد بزرگ بازنشستگی کشور گفت: فعالیت‌ها و سیاست‌های کلان و کارشناسی باید منسجم و مستمر انجام شود تا به نتیجه لازم برسد. قطعا فعالیت کردن از جنس اجتماعی و اقتصادی به خصوص با مخاطبان حساس و هوشمندی، چون بازنشستگان که خود نخبگان اکنون و مدیران گذشته این کشور بودند باید در فضای تخصصی و بدور از تنش و حاشیه انجام شود. وی در پایان یادآور شد: چهارمین مرحله وام ضروری امشب به حساب واجدین شرایط واریز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=13498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.