• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
24

قوانین عجیبی که باعث اخراج شما از هواپیما می شود!

  • کد خبر : 1358
  • 08 آوریل 2019 - 6:44

رفتارهای خاصی وجود دارند که می تواند شما را به یک مسافر آزار دهنده تبدیل کنند. برای احترام به سایر مسافران و خدمه بهتر است برخی از قوانین ساده را تا زمان بلند شدن هواپیما از زمین رعایت کنید. البته که در برخی موارد مسافران این اقدامات را به صورت عمدی انجام نمی دهند اما ممکن است به دلیل موارد بهداشتی و ایمنی از هواپیما اخراج شوند.به همین منظور برای جلوگیری از دلایل اخراج از هواپیما ایرلاین ها و خطوط هوایی قوانینی مانند محدودیت وزن و یا امکان ایجاد محیطی امن برای افرادی که دارای آلرژی شدید هستند را قرار می دهند. در این مطلب چند مورد از دلایل اخراج از هواپیما را توضیح دهیم تا بار دیگر که سوار هواپیما خواهید شد حتما به آن ها دقت کنید

دلایل اخراج از هواپیما

بدون کفش سوار نشوید

اگر در یک مهمانی کفش خود را دربیاورید شاید جلوه خوبی نداشته باشد اما برای شما مسئله ای ایجاد نخواهد کرد. در طول پرواز نیز شما با هر کفشی می توانید سوار شوید هرچند بهتر است کفشی راحت را همراه خود داشته باشید تا در صورت شرایط اضطراری که نیاز به حرکت های سریع است از آن استفاده کنید. اما دلیل اصلی اینکه می بایست کفش داشته باشید، بوی پا است. دقت کنید در صورتی که فردی کفش خود را درآورده و بوی پای آن پخش شود سیستم تهویه هوای داخل کابین به مدت حدود ۴ ساعت مخلوطی از بوی پا را پخش کرده و فضایی جهنمی ایجاد می شود. این بوی ناخوشایند می تواند یکی از دلایل اخراج از هواپیما باشد!!

حتما کفش بپوشید

خم کردن زانوها در بغل

واقعیت این است که به طور کلی زمانی که با هواپیما سفر می کنید، پاها فضای مناسبی ندارند، به خصوص اگر سفر شما در کلاس اقتصادی انجام گیرد. البته که بیشتر ما یاد می گیریم که در طول پروازهای طولانی چگونه بنشینیم تا اینکه بخواهیم کلاس پروازی خود را بالاتر ببریم. هر کدام از مسافران حق دارند تا پشتی صندلی خود را تا میزان مجاز خم کنند اما برخی از مسافران بدخلق با استفاده از ابزرا دفاعی خم کردن زانوها مانع از انجام این کار توسط مسافر ردیف جلو می گردند.

در این حالت فرد زانوهای خود را به سینی پشت صندلی جلویی چسبانده و مطمئن می شود که فرد ردیف جلو نخواهد توانست تا رو به عقب بیاید. در سال ۲۰۱۴ زمانی که یک مرد در پرواز از نوارک (Newark) به دنور (Denver) این کار را امتحان کرد باعث شد تا در پرواز زنی که جلوی او نشسته بود اخلال ایجاد کرده و هواپیما به شیکاگو رفت تا مرد را از هواپیما اخراج نماید.

وارد کردن ابزار موسیقی در داخل هواپیما

به عنوان یک قائده کلی، ورود اشیای بزرگ مانند چوب ماهیگیری یا چوب اسکی به داخل هواپیما معمول نمی باشد. در واقع ورود هر آنچه که شما در طول پرواز به آن نیازی نداشته و یا به طور بالقوه می تواند باعث آسیب شخصی شود به داخل هواپیما ممنوع می باشد. این موضوع برای سازهای موسیقی نیز به دلیل بزرگ بودنشان وجود دارد. اگر شما برای یک مهمانی قصد دارید تا وسایل موسیقی خود را همراه ببرید نگران نباشید. زیرا هر وسیله بزرگی را می توانید در محفظه بار قرار دهید اما آوردن آن به داخل کابین ممکن است دلایل اخراج از هواپیما باشد.

بوی بسیار تند و تیز

راه رفتن در داخل ترمینال های فرودگاهی ممکن است باعث خستگی هر مسافر و یا عرق کردن آن شود. اما برخی از بوهای شدیدی وجود دارد که ممکن است باعث آزار افراد به خصوص در داخل کابین هواپیما شود. ایرلاین ها انتظار ندارند تا شما بوی گل رز بدهید اما حداقل در روزی که سفر شما می باشد دوش گرفته و یا قبل از سوار شدن هواپیما در محلی استراحت کرده تا بوی بد کمتری پخش شود. یک مسافر آلمانی که بوی عطر و بوی بد او با یکدیگر ترکیب شده بود در پرواز خطوط هوایی بریتیش به سمت هاوایی حضور داشت. مسافران بوی زننده او را گزارش کرده و خدمه پرواز مودبانه به او گفتند که او امروز پرواز نخواهد کرد.

شکایت در مورد گریه کودکان یکی از دلایل اخراج از هواپیما !

همه ما می دانیم زمانی که یک کودک شروع به گریه کردن می کند آرزو می کنیم تا یک دکمه جادویی برای خاموش کردن آن وجود داشت. صدای گریه های بی پایان یک کودک برای اغلب افراد ناخوشایند می باشد اما این طبیعی بوده و معمولا نمی توان کمکی به آن ها کرد. این باعث می شود تا برخی از مسافرانی که از این شرایط ناخوشایند هستند پیشنهادی برای رفع آن ارائه کنند.

در برخی موارد افراد از اینکه در کنار یک مادر و کودک نشسته اند شکایت می کنند و در صورتی که شکایت خود را ادامه دهند می تواند شامل دلایل اخراج از هواپیما گشته و با پرواز دیگری به مسیر خود ادامه دهد. در یکی از پروازهای هواپیمایی دلتا، زمانی که یک زن از مادر و پسر ۸ ماهه اش که در واقع سر و صدای زیادی هم نداشتند شکایت کرده و شروع به فریاد و نفرین آن ها نمود. این ها دلایل اخراج از هواپیما برای این زن بود و این واقعه نیز فیلم برداری شد که باعث شد او شغل خود را از دست بدهد.

گریه کودک در هواپیما
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1358

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. مطلب قوانین اخراج از هواپیما جالب بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.